Decizia de a lucra cu actrița, cântăreața și activista este în concordanță cu obiectivul directorului de creație Pierpaolo Piccioli de a face marca mai sincronizată cu vremurile și mai incluzivă, păstrând în același timp codurile sale istorice.
Casa de modă italiană a anunțat noul rol al actriței cu două fotografii proaspete. Vedeta a pozat cu noua geantă Valentino cu lanț nappa și știfturi romane. Desculță și îmbrăcată în rochii vaporoase, Zendaya arată uimitor.
O pictogramă a modei în devenire cunoscută pentru colaborarea cu stilistul Law Roach, Zendaya este neînțeleasă de unele mărci, dar pentru Valentino, ea reprezintă noile „coduri ale mărcii”. Directorul de creație Pierpaolo Piccioli o consideră un „reprezentant natural al conceptului său contemporan de romantism”.
„Motivul pentru care am ales-o pe Zendaya ca noua imagine a mărcii Valentino este pentru că ea întruchipează și reprezintă perfect ceea ce este și reprezintă Valentino astăzi. Este o tânără puternică și ambițioasă care își folosește talentul și lucrează pentru a se exprima”, a explicat Piccioli.
În ultimii doi ani, Zendaya a obținut roluri de ambasador Lancôme și Bulgari și a proiectat o colecție cu Tommy Hilfiger. Dar pe lângă faptul că face furori în modă, vedeta își folosește vocea pentru a produce schimbarea. Ea și-a mobilizat admiratorii pe rețelele sociale pentru a vota la alegerile din SUA 2020 și, la începutul anului, și-a folosit platforma pentru a educa și a vorbi despre rasismul sistemic și brutalitatea poliției.
Zendaya este cea mai tânără actriță care câștigă un Emmy. La 24 de ani, a câștigat premiul Emmy pentru cea mai bună actriță într-un rol dramatic. Are rolul principal din seriul „Euphoria”, despre viața și problemele unui grup de liceeni americani.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.