Cum? Prin prezentarea tehnologiilor de ultimă oră pe care le folosește deja în colecțiile sale prietenoase cu natura, prin prisma unei expoziții situate între pereții Muzeului de Artă Kelvingrove din Glasgow (deja vizitată de Prințul Charles și Leonardo DiCaprio ). Denumită „Viitorul modei: o conversație de inovație cu Stella McCartney”, expoziția se învârte în jurul unui nou material vegetal, care poate copia aspectul pielii - mai puțină cruzime și poluare -: miceliul Mylo™ ️.
Piatra de temelie a colecției sale de primăvară-vară 2022, a realizat și primele ghete de fotbal 100% vegane dezvoltate în colaborare cu Paul Pogba și adidas., tocmai prezentate publicului. Și aceasta nu este singura alternativă promițătoare oferită de Stella prin prisma expoziției sale, întrucât va dezvălui și alte materiale create din deșeuri textile reciclate și din agricultura regenerativă.
Expoziția „Viitorul modei” a Stellei McCartney la Galeria și Muzeul de Artă Kelvingrove din Glasgow.
„Echipa mea și cu mine am profitat de COP26 pentru a evidenția posibilitățile nesfârșite ale materialelor inovatoare - susținând succesele noastre actuale pentru a inspira acțiunile viitorului, de la investiții private până la inițiative guvernamentale pentru soluții verzi. Oaspeții noștri sunt, de asemenea, invitați să ia atitudine împotriva crizei climatice, angajându-se să nu mai folosească blană sau piele de la animale - o cauză pe care o apăr din prima zi.”, a declarat Stella McCartney pentru Vogue.
Moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume în acest moment. „Ca industrie, trebuie să urmărim mari obiective climatice, cum ar fi cele legate de Acordul de la Paris - și nevoia de a acționa nu a fost niciodată mai mare pe măsură ce ne apropiem de anul definitoriu 2030”, crede ea.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.