SUA vor avea cel mai mult de pierdut, se arată într-un studiu al Națiunilor Unite publicat miercuri. Raportul „Covid-19 și Turismul”, publicat de Conferința ONU pentru Comerț și Dezvoltare (UNCTAD), ia în calcul trei scenarii, în care măsurile de izolare durează patru, opt sau 12 luni.
În aceste scenarii, veniturile globale din turism ar urma să scadă cu 1.700 miliarde de dolari, cu 2.200 miliarde de dolari și, respectiv, cu 3.300 de miliarde de dolari, sau altfel spus cu 1,5% - 4,2% din PIB-ul global. În raport nu se precizează care este cel mai probabil scenariu, deși un oficial UNCTAD a precizat că scenariul de mijloc „ar putea fi unul realist”.
„Turismul internațional a fost aproape în totalitate suspendat, iar cel intern a fost profund afectat de măsurile de izolare impuse în multe țări pentru a stopa răspândirea pandemiei. Deși unele destinații au început să se redeschidă lent, mulți oameni se tem de călătoriile internaționale sau nu și le permit din cauza crizei economice”, se arată în raport.
Acesta indică faptul că SUA vor avea cel mai mult de pierdut în toate cele trei scenarii. În cazul în care măsurile de izolare durează patru luni, cele mai mari pierderi se vor înregistra în SUA (187 miliarde de dolari), China (105 miliarde de dolari), Thailanda și Franța (aproximativ 47 miliarde de dolari fiecare). În cel mai pesimist scenariu, pierderile SUA se ridică la 538 miliarde de dolari.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.