Casa Valentino a punctat a treia zi a Săptămânii Modei printr-un spectacol exclusivist de haute couture, orchestrat din Place Vendôme. Numită Anatomy of Couture, această colecție semnată Pierpaolo Piccioli a celebrat toate vârstele și toate tipurile de corp și a dedicat bărbaților o parte din garderoba sa haute couture. Punctul de plecare și punctul final al procesului de creație, corpul rămâne elementul central al acestei colecții. Pentru aceasta, casa a ales să onoreze toate frumusețile, și nu un singur model idealizat și să regândească ritualurile și fundamentele couture-ului.

Prezentă într-un mod intim în fața unui grup de invitați aleși cu atenție, colecția Valentino haute couture primăvară-vară 2022 inițiază un dialog fără precedent între entitatea de la originea însăși a ideii de îmbrăcăminte, cel care o realizează și cine o poartă. Kristen McMenamy, Jill Kortleve, Lara Stone, Adut Akech, Mariacarla Boscono, Akon Changkou dar și Jon Kortajaren acare și-a marcat revenirea pe podium.

O odă adusă diversității, colecția Valentino haute couture primăvară-vară 2022 a prezentat ceea ce casa face cel mai bine: rochii de seară în care se amestecă creativitatea și tehnica impecabilă, un halou cromatic dulce care ridică rozul la rangul suprem, precum și jocurile de textură în care pene și paietele mângâie umerii. Abandonând moda și couture idealizate, casa demonstrează bogăția diversității prin procese pe cât de științifice, pe atât de poetice, și a reușit.

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.