Studioul din Australia, Virtually Human, a lansat Zed la începutul anului 2019, vânzând 4.450 de cai digitali în acel an cu un preț mediu de aproximativ 30 de dolari. S-a bazat pe tehnologia NFT pentru a stabili dovezi de proprietate și pentru a permite tranzacții secundare pe site-uri precum OpenSea, piața populară de artă digitală.
Zed Run are până la aproape 11.000 de cai vânduți. Caii rari se vând acum cu peste 15.000 de dolari. Un cal s-a vândut cu 125.000 de dolari. În Zed, caii sunt diferențiați de o serie de factori, tipurile de rasă stabilite și linii genealogice. Șansele lor de a câștiga o anumită cursă sunt ascunse utilizatorilor, istoricul cursei oferind cele mai bune informații despre priceperea atribuită, care poate varia în funcție de lungimea cursei.
În viitor, a spus cofondatorul Virtual Human Chris Ebeling, alți factori, cum ar fi condițiile meteorologice și locația pistei, ar putea avea impact asupra rezultatelor. Mai multe curse se desfășoară în fiecare oră pe șase clase diferite, pe baza înregistrărilor cailor și a nivelurilor de experiență. Proprietarii pot plăti taxe de participare pentru a participa la curse cu premii variind de la câțiva dolari până la câteva sute.
„În lumea mea, Zed este real”, a spus Ebeling. „Există o cronologie paralelă cu a noastră; este fizica cuantică. Este 2150 pe o planetă numită Pământul Novus. Pe acest Pământ cursele de cai digitali domnesc. A fost pus în aplicare pentru a echilibra bogăția.” Proprietarii de Zed pot folosi tehnologia de realitate augmentată pentru a-și vedea calul ca și cum ar fi fost în camera lor, echivalentul „teletransportării lor dintr-o cronologie paralelă”, după cum a spus Ebeling.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.