Și în Italia - unde turismul reprezintă aproximativ 13% din PIB, conform cifrelor guvernamentale - o insulă a furat startul, devenind COVID-free. Este vorba despre destinația preferată de celebrități, Capri, situată în Golful Napoli. Insula este în mod normal cunoscută mai ales pentru vizitatorii săi de lux.
Însă anul acesta, în loc să își prezinte hotelurile de lux și priveliștile glorioase ale mării, autoritățile doresc o vânzare mult mai simplă: fiecare rezident al insulei a fost vaccinat. Weekendul trecut, guvernatorul regiunii, Vincenzo De Luca, a anunțat că programul de vaccinare este aproape încheiat, susținând că acest lucru va face insula „COVID-free”.
„Ne pregătim să primim milioane de turiști și să îi împiedicăm să meargă în Spania sau Grecia”, a spus De Luca, potrivit CNN. „Este esențial să nu pierdem timpul. Sectorul hotelier trebuie să ia decizii până în mai, altfel vom pierde un întreg sezon turistic.”, a adăugat el.
Primarul din Capri, Marino Lembo, a declarat că din 15.000 de locuitori, 80% au primit prima doză de vaccin. Până la sfârșitul acestei săptămâni, toți lucrătorii din sectorul turistic care nu locuiesc pe insulă, dar călătoresc regulat acolo, vor fi, de asemenea, vaccinați.
„Este un mesaj foarte puternic pe care îl trimitem către întreaga lume - puteți veni aici în siguranță totală”, a spus el. Sergio Gargiulo, care prezidează Federalberghi, o asociație care reprezintă cele aproximativ 60 de hoteluri de pe insulă, a fost de acord. „Insula este Covid-free, dar pentru clienții care nu s-au vaccinat, putem organiza testarea Covid (PCR) și putem furniza rezultatul la timp pentru plecarea lor”, a spus el.
În 2020, sectorul turistic al Insulei Capri a înregistrat o scădere de 70% a cifrei de afaceri, din cauza pandemiei. Este o cifră devastatoare pentru o destinație care se bazează atât de mult pe turism.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Designerul olandez calcă pe urmele erei colaborative și promite o gură de aer proaspătă radicală și îndrăzneață.
John Travolta, omagiu emoționant pentru fiul său Jett, la 33 de ani de la naștere
Mick Jagger și Melanie Hamrick sunt logodiți: „Suntem fericiți așa cum suntem”
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND
Prada achiziționează Versace pentru 1,25 miliarde de euro: O mișcare strategică pe piața globală a luxului
Secretul formelor impecabile ale Melaniei Trump: Dieta și rutina de fitness
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.