Și în Italia - unde turismul reprezintă aproximativ 13% din PIB, conform cifrelor guvernamentale - o insulă a furat startul, devenind COVID-free. Este vorba despre destinația preferată de celebrități, Capri, situată în Golful Napoli. Insula este în mod normal cunoscută mai ales pentru vizitatorii săi de lux.
Însă anul acesta, în loc să își prezinte hotelurile de lux și priveliștile glorioase ale mării, autoritățile doresc o vânzare mult mai simplă: fiecare rezident al insulei a fost vaccinat. Weekendul trecut, guvernatorul regiunii, Vincenzo De Luca, a anunțat că programul de vaccinare este aproape încheiat, susținând că acest lucru va face insula „COVID-free”.
„Ne pregătim să primim milioane de turiști și să îi împiedicăm să meargă în Spania sau Grecia”, a spus De Luca, potrivit CNN. „Este esențial să nu pierdem timpul. Sectorul hotelier trebuie să ia decizii până în mai, altfel vom pierde un întreg sezon turistic.”, a adăugat el.
Primarul din Capri, Marino Lembo, a declarat că din 15.000 de locuitori, 80% au primit prima doză de vaccin. Până la sfârșitul acestei săptămâni, toți lucrătorii din sectorul turistic care nu locuiesc pe insulă, dar călătoresc regulat acolo, vor fi, de asemenea, vaccinați.
„Este un mesaj foarte puternic pe care îl trimitem către întreaga lume - puteți veni aici în siguranță totală”, a spus el. Sergio Gargiulo, care prezidează Federalberghi, o asociație care reprezintă cele aproximativ 60 de hoteluri de pe insulă, a fost de acord. „Insula este Covid-free, dar pentru clienții care nu s-au vaccinat, putem organiza testarea Covid (PCR) și putem furniza rezultatul la timp pentru plecarea lor”, a spus el.
În 2020, sectorul turistic al Insulei Capri a înregistrat o scădere de 70% a cifrei de afaceri, din cauza pandemiei. Este o cifră devastatoare pentru o destinație care se bazează atât de mult pe turism.
Carmina Vârciu are propria afacere la 21 de ani. Fata cea mare a lui Liviu Vârciu a făcut dezvăluiri despre produsele pe care le comercializează pe rețelele de socializare.
Bianca Drăgușanu a vizitat din nou cabinetul medicului estetician pentru o nouă intervenția la față. Mulțumită de rezultat, ea a postat pe rețelele de socializare totul despre procedura „cat eye”, dar și imagini din timpul intervenției.
Alexia Eram, influencer și fiica celebrului jurnalist Andreea Esca, se bucura de un succes remarcabil în mediul online, construindu-și propria carieră și independență financiară. Ea se numără printre cele mai urmărite personalități de pe rețelele de socializare din România, generând venituri semnificative din campaniile publicitare și prezentările online.
Divorțul dintre Cătălin Bordea și Livia Eftimie a luat prin surprindere pe toată lumea. Cei doi și-au spus adio și au semnat actele de divorț la notar. Criticile nu au întârziat să apară, mai ales că mulți o considerau vinovată de ruptură.
Un Ferrari 250 GTO din 1962 a fost vândut pentru 51,7 milioane de dolari, devenind cea mai scumpă maşină a producătorului italian vândută vreodată la licitaţie.
Cristina Bâtlan și-a amenajat locuința în stil japonez, iar asta spune multe despre aprecierea ei pentru cultura asiatică.
Adele a confirmat căsătoria cu agentul sportiv american, Rich Paul, punând capăt lunilor de speculații despre relația lor.
Şerban Huidu a fost implicat într-un accident rutier în Bucureşti, pe Calea Giulești.
Copiii Andreei Esca și a lui Alexandre Eram au urmat un liceu cu predare în limba franceză în București, apoi au ales să studieze la universități în străinătate. Școala lor în România a fost costisitoare și a avut o programă școlară conformă cu cea franceză.
Designerul Demna Gvasalia de la brandul exclusivist Balenciaga este cunoscut pentru creațiile sale vestimentare de lux, dar și pentru unele prin care pare că își bate joc de amatorii de extravaganțe.
Regal teatral la Sala Rapsodia din capitală în perioada 29 noiembrie – 7 decembrie
Tiffany & Co. și-a anunțat cea mai recentă colaborare cu artistul contemporan Daniel Arsham, aducând la viață creaturile fictive ale Pokémon.
evian® și Coperni dezvăluie o nouă sticlă ediție limitată pentru sfârșitul anului, cu un design inovator, cuplat cu o experiență unică care ne invită să „privim mai atent” – la propriu.
Un Ferrari a fost vândut la licitaţie cu o sumă record. Aproape 52 de milioane de dolari a plătit noul proprietar pentru un model din 1962, unic în lume.
Zboruri fără întârzieri: Strategii și drepturi pentru pasageri în călătoria aeriană
Bebelușii sunt incontestabil adorabili, dar mirosurile asociate cu ei pot fi o experiență complet diferită. Cea mai recentă ofertă Dior asigură că micuțul tău prețios emană parfumul de lux care se potrivește statutului său.
Din 1956, Maison Mellerio , fondată în 1613, și-a pus know-how-ul unic în slujba premiului suprem, Balonul de Aur ®, în cinstea fotbalistului care și-a lăsat amprenta geniului său în ultimul an.