Dincolo de toate aceste accesorii atemporale, au apărut câteva tendințe de sezon. Faptul că toate aceste tendințe pot coexista alături de ochelarii de soare curcubeu și de o renaștere a genților din răchită scoate în evidență celălalt mesaj important al primăverii 2020: cumpărarea, purtarea și repetarea a ceea ce iubești este o modalitate bună de a fi sustenabil și la modă.
Cel mai popular material al întregului sezon este rafia. Fibra a fost integrată în pantofi, genți și curele în colecțiile caselor Simone Rocha, Valentino, JW Anderson și Dior. Acest material e obținut din plante, deci rafia este biodegradabilă, promițându-vă că noua geantă IT va avea un impact mai mic asupra mediului.
Butonierele sunt niște accesorii dedicate bărbaților, dar datorită lui Marc Jacobs și Louis Vuitton, acestea vor deveni un element indispensabil în ținutele femeilor.
Cele mai bune genți supradimensionate ale primăverii au formă de sac, sunt moi și versatile. Modelele lansate de Hermès și Bottega Veneta sunt cele mai căutate. Iar cu cât geanta este mai mare, cu atât mai bine.
Ochelarii de soare au fost mari, mici, sportivi și pătrați în ultimii doi ani. Acum, modelele cu forme inedite și culori speciale, propuse de designeri ca Giorgio Armani și Anna Sui sunt accesoriile de top în acest sezon.
Pantofii cu vârf pătrat sunt recomandaţi de designeri celor care vor să experimenteze. Au un look rafinat, interesant şi, sunt, de asemenea, foarte comozi. Balenciaga a fost prima casă de modă care a readus trendul anilor ’90 în actualitate.
Primăvara aceasta vorbim și despre gențile găleată. Mai mici decât gențile de umăr supradimensionate, modelul „găleată” este o alternativă la îndemână pentru femeile aflate mereu pe fugă.
Regretata Loulou de la Falaise (o muză și designer de modă, accesorii și bijuterii asociate cu Yves Saint Laurent) a inspirat designerii, de la Anthony Vaccarello până la Angela Missoni, să înfășoare capetele modelelor în eșarfe de mătase.
În cazul în care adidașii și-au pierdut strălucirea pe piste, platforma și sandalele cu talpă joasă au apărut ca alternative fanteziste și confortabile.
Aspectul burghez propus pentru prima oară de Hedi Slimane la Celine continuă să fie la modă.
De la coliere cu brichete până la husele pentru AirPod și ruj propuse Gucci, există o mulțime de moduri noi de a-ți păstra lucrurile, fără a fi nevoie de mâini.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.