Dincolo de toate aceste accesorii atemporale, au apărut câteva tendințe de sezon. Faptul că toate aceste tendințe pot coexista alături de ochelarii de soare curcubeu și de o renaștere a genților din răchită scoate în evidență celălalt mesaj important al primăverii 2020: cumpărarea, purtarea și repetarea a ceea ce iubești este o modalitate bună de a fi sustenabil și la modă.

Cel mai popular material al întregului sezon este rafia. Fibra a fost integrată în pantofi, genți și curele în colecțiile caselor Simone Rocha, Valentino, JW Anderson și Dior. Acest material e obținut din plante, deci rafia este biodegradabilă, promițându-vă că noua geantă IT va avea un impact mai mic asupra mediului.

Butonierele sunt niște accesorii dedicate bărbaților, dar datorită lui Marc Jacobs și Louis Vuitton, acestea vor deveni un element indispensabil în ținutele femeilor.

Cele mai bune genți supradimensionate ale primăverii au formă de sac, sunt moi și versatile. Modelele lansate de Hermès și Bottega Veneta sunt cele mai căutate. Iar cu cât geanta este mai mare, cu atât mai bine.

Ochelarii de soare au fost mari, mici, sportivi și pătrați în ultimii doi ani. Acum, modelele cu forme inedite și culori speciale, propuse de designeri ca Giorgio Armani și Anna Sui sunt accesoriile de top în acest sezon.

Pantofii cu vârf pătrat sunt recomandaţi de designeri celor care vor să experimenteze. Au un look rafinat, interesant şi, sunt, de asemenea, foarte comozi. Balenciaga a fost prima casă de modă care a readus trendul anilor ’90 în actualitate.

Primăvara aceasta vorbim și despre gențile găleată. Mai mici decât gențile de umăr supradimensionate, modelul „găleată” este o alternativă la îndemână pentru femeile aflate mereu pe fugă.

Regretata Loulou de la Falaise (o muză și designer de modă, accesorii și bijuterii asociate cu Yves Saint Laurent) a inspirat designerii, de la Anthony Vaccarello până la Angela Missoni, să înfășoare capetele modelelor în eșarfe de mătase.

În cazul în care adidașii și-au pierdut strălucirea pe piste, platforma și sandalele cu talpă joasă au apărut ca alternative fanteziste și confortabile.

Aspectul burghez propus pentru prima oară de Hedi Slimane la Celine continuă să fie la modă.

De la coliere cu brichete până la husele pentru AirPod și ruj propuse Gucci, există o mulțime de moduri noi de a-ți păstra lucrurile, fără a fi nevoie de mâini.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.