Tiffany, compania care a stabilit un nou standard pentru inelele de logodnă pentru femei, atunci când a introdus setul de mărci comerciale în 1886, își propune să înceapă o nouă tradiție, lansând o linie de inele de logodnă pentru bărbați.
Inelele, fie din titan, fie din platină, sunt proiectate în stilul unui ghiul, dar încorporează un diamant mare în loc de însemn sau piatră dură ca și caracteristică centrală.
Tiffany promovează colecția ca o îndepărtare modernă și îndrăzneață de la convențional pe care majoritatea bărbaților încep să o poarte doar după nuntă. Și există o logică, spun experții în bijuterii: femeile nu sunt singurele persoane care se logodesc, așa că de ce ar trebui să fie singurele care ajung să poarte inele cu diamante ca mărturie a logodnei lor?
Colecția se numește The Charles Tiffany Setting, nu pentru că încorporează o nouă tehnică de decor, ci pentru că este un tribut adus iconului (și copiat pe scară largă) decor Tiffany cu șase direcții creat de fondatorul Charles Lewis Tiffany.
Fiecare inel este conceput pentru a conține fie un diamant rotund strălucitor, fie tăiat cu smarald, de până la cinci carate. Tăieturile rotunde și strălucitoare sunt amplasate în inele simplificate, cu margini de cuțit, despre care compania spune că sunt inspirate de Tiffany Setting pentru femei.
Stilurile cu diamante tăiate cu smarald sunt proiectate cu margini puternice, arhitecturale, reflectând tendința ca bijuteriile pentru bărbați să aibă o margine masculină care o deosebește de cele pentru femei.
Prețurile pentru inelele din colecția The Charles Tiffany Setting variază între 15.600 și 278.500 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.