Tiffany, compania care a stabilit un nou standard pentru inelele de logodnă pentru femei, atunci când a introdus setul de mărci comerciale în 1886, își propune să înceapă o nouă tradiție, lansând o linie de inele de logodnă pentru bărbați.
Inelele, fie din titan, fie din platină, sunt proiectate în stilul unui ghiul, dar încorporează un diamant mare în loc de însemn sau piatră dură ca și caracteristică centrală.
Tiffany promovează colecția ca o îndepărtare modernă și îndrăzneață de la convențional pe care majoritatea bărbaților încep să o poarte doar după nuntă. Și există o logică, spun experții în bijuterii: femeile nu sunt singurele persoane care se logodesc, așa că de ce ar trebui să fie singurele care ajung să poarte inele cu diamante ca mărturie a logodnei lor?
Colecția se numește The Charles Tiffany Setting, nu pentru că încorporează o nouă tehnică de decor, ci pentru că este un tribut adus iconului (și copiat pe scară largă) decor Tiffany cu șase direcții creat de fondatorul Charles Lewis Tiffany.
Fiecare inel este conceput pentru a conține fie un diamant rotund strălucitor, fie tăiat cu smarald, de până la cinci carate. Tăieturile rotunde și strălucitoare sunt amplasate în inele simplificate, cu margini de cuțit, despre care compania spune că sunt inspirate de Tiffany Setting pentru femei.
Stilurile cu diamante tăiate cu smarald sunt proiectate cu margini puternice, arhitecturale, reflectând tendința ca bijuteriile pentru bărbați să aibă o margine masculină care o deosebește de cele pentru femei.
Prețurile pentru inelele din colecția The Charles Tiffany Setting variază între 15.600 și 278.500 de dolari.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.