Tiffany, compania care a stabilit un nou standard pentru inelele de logodnă pentru femei, atunci când a introdus setul de mărci comerciale în 1886, își propune să înceapă o nouă tradiție, lansând o linie de inele de logodnă pentru bărbați.
Inelele, fie din titan, fie din platină, sunt proiectate în stilul unui ghiul, dar încorporează un diamant mare în loc de însemn sau piatră dură ca și caracteristică centrală.
Tiffany promovează colecția ca o îndepărtare modernă și îndrăzneață de la convențional pe care majoritatea bărbaților încep să o poarte doar după nuntă. Și există o logică, spun experții în bijuterii: femeile nu sunt singurele persoane care se logodesc, așa că de ce ar trebui să fie singurele care ajung să poarte inele cu diamante ca mărturie a logodnei lor?
Colecția se numește The Charles Tiffany Setting, nu pentru că încorporează o nouă tehnică de decor, ci pentru că este un tribut adus iconului (și copiat pe scară largă) decor Tiffany cu șase direcții creat de fondatorul Charles Lewis Tiffany.
Fiecare inel este conceput pentru a conține fie un diamant rotund strălucitor, fie tăiat cu smarald, de până la cinci carate. Tăieturile rotunde și strălucitoare sunt amplasate în inele simplificate, cu margini de cuțit, despre care compania spune că sunt inspirate de Tiffany Setting pentru femei.
Stilurile cu diamante tăiate cu smarald sunt proiectate cu margini puternice, arhitecturale, reflectând tendința ca bijuteriile pentru bărbați să aibă o margine masculină care o deosebește de cele pentru femei.
Prețurile pentru inelele din colecția The Charles Tiffany Setting variază între 15.600 și 278.500 de dolari.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).