După mai mult de 30 de ani, Tiffany și-a întrerupt recent publicitatea zilnică tipărită în New York Times. Anunțul bijutierului apărea în fiecare zi în colțul din dreapta sus al paginii a treia, o destinație premium care se afla în esență la nivelul ochilor de îndată ce cititorii întorceau prima pagină a ziarului. Se spune că Tiffany a lansat primul său anunț în New York Times la sfârșitul anilor 1800.
Tiffany își reevaluează strategia publicitară sub îndrumarea lui Alexandre Arnault - care pivotase anterior strategia de marketing a Rimowa către cumpărături în mare parte digitale. Se spune că Tiffany își continuă relația cu New York Times cu cheltuieli aproape similare, dar într-un format digital. De asemenea, există planuri pentru pachete de anunțuri tipărite mai impactante.
Acest lucru se întâmplă în timp ce Tiffany își intensifică mesajele, în special pe rețelele de socializare, unde contul bijutierului ia acum un ton decisiv mai puțin corporativ. Se pune un accent nou pe arhivele bogate ale bijutierului și pe desenele mai întreprinzătoare. Arnault însuși și-a deschis contul personal de social media pentru întrebări și comentarii, în timp ce conduce Tiffany într-o nouă direcție.
Strategia de marketing a mărcii Tiffany este acum condusă de Ruba Abu-Nimah, ale cărei vaste conexiuni în domeniul creativ din New York ar trebui să creeze o imagine de marcă mai avansată. Fără îndoială, ochiul lui Abu-Nimah a fost implicat pe platoul de filmare din New York, marți, unde actrița din „Gambitul damei” Anya Taylor-Joy a fost fotografiată pentru prima campanie Tiffany sub umbrela LVMH. Fotografiile paparazzi o surprind pe Taylor-Joy plimbându-se braț la braț cu modelul Alton Mason de-a lungul Fifth Avenue, nu prea departe de flagship-ul Tiffany & Co.
În fotografii, actrița este văzută purtând un colier de aur, modelat, care arată ca două cabluri împletite într-un nod. Cerceii și inelele potrivite indică faptul că aceste modele fac parte dintr-o nouă colecție comercială care va fi lansată în lunile următoare. Nu este încă clar dacă actrița s-a înscris ca ambasador oficial al mărcii. Un purtător de cuvânt al mărcii a refuzat să ofere detalii despre colecție și campanie, dar a confirmat că filmarea a fost pentru Tiffany.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.