Mii de turiști ajungeau aici în luna aprilie pentru a admira cireşii (sakura) înfloriţi. Anul acesta trebuia să fie un an bun pentru industria turistică a Japoniei. Mai ales că Țara Soarelui Răsare era gazda Jocurilor Olimpice de vară.
Japonia a anunţat că în luna aprilie a fost vizitată de doar 2.900 de turişti, o scădere impresionantă cu 99,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când s-au înregistrat peste 2,9 milioane de turişti.
Pentru a ajuta la repornirea industriei turistice, Japonia s-ar putea oferi să plătească jumătate din taxa pentru zborurile pentru turiștii care doresc să viziteze țara în a doua jumătate a anului 2020.
La o conferință de presă, Hiroshi Tabata, de la Agenția de Turism din Japonia, a declarat că guvernul japonez intenționează să aloce 12,5 miliarde de dolari (10,2 miliarde de lire sterline) unui nou program, care ar putea fi lansat încă din iulie.
Guvernul japonez nu a dezvăluit încă detaliile acestui plan și nu este clar dacă se va aplica atât pentru călătorii interni, cât și pentru cei internaționali.
În acest moment, Japonia are graniţele închise pentru cetăţenii din peste 100 de ţări, inclusiv Statele Unite, China, Coreea de Sud şi majoritatea ţărilor europene, România fiind şi ea pe lista interdicţiilor. Pe teritoriul Japoniei s-au înregistrat peste 16.500 de cazuri de coronavirus şi mai mult de 800 de decese.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.