Swarovski dezvăluie prima colecție colorată

Swarovski, marca iconică de cristale și pietre prețioase, a cunoscut schimbări majore în conducerea sa în ultimul an.

Nadja Swarovski, stră-strănepoata fondatorului companiei, forța motrice a Atelier Swarovski, a fost exclusă la începutul anului 2020 și un nou CEO, Robert Buchbauer, a fost instalat pentru a conduce compania.

O altă evoluție majoră a fost numirea Giovannei Battaglia Engelbert ca prim director creativ al companiei Swarovski. Mulți s-au întrebat dacă se va schimba estetica Swarovski. Și iată că vine cu o nouă abodare, dacă studiem prima colecție a designerulu.

Engelbert și-a reimaginat portofoliul de produse din toate diviziile. Prima sa colecție se inspiră din știință și inginerie și nu folosește deloc prea puțină culoare. Cu această colecție, intitulată Collection I, Giovanna Battaglia Engelbert duce Swarovski pe tărâmuri de haute fashion - spații pline de culori strălucitoare, măreție și bună dispoziție. 

Vibe-ul este distractiv - marile bijuterii ale bunicii au devenit high-tech. Primele piese din colecție au fost lansate pe 21 februarie pe site-ul web al mărcii, dar cea mai mare parte a seriei, care conține peste 150 de piese la prețuri cuprinse între 49 și 1.790 de dolari, va ieși pe piață în aprilie.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Constructorii de iahturi investesc în lumea artei

Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Ceasul emblematic al casei Chanel aniversează 25 de ani

Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Vacheron Constantin a lansat cel mai complicat ceas de mână mecanic din lume

Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chopard dezvăluie colecția Insofu Emerald

Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN