Din 1972, Porsche Design a fost ghidat de etosul fondatorului Ferdinand Alexander (FA) Porsche, nepotul lui Ferdinand Porsche, care a fondat producătorul auto omonim. Omonimul mai tânăr a declarat odată că „un produs armonios formal nu are nevoie de decor, ar trebui să fie ridicat prin formă pură”, o misiune îmbrățișată de casa independentă de design până în prezent. Prima sa celebrare a esteticii funcționale, dar inovatoare, a fost cronograful 1, zguduind lumea ceasurilor cu fațada sa predominant neagră. Dar introducerea unor noi moravuri stilistice a fost modus operandi al FA Porsche. Acest lucru a fost stabilit atunci când a conceput acum emblematica mașină sport Porsche 911, care a fost prezentată în avans în 1963 și a fost pusă în producție în anul următor.
În mod potrivit, Porsche Design Group - acum o subsidiară a Porsche AG - a anunțat oficial că sărbătorește 50 de ani de existență punând amprenta pe modelul venerat al mărcii germane. Omagiul va lua forma unui Porsche 911 Edition 2022 50 Years Porsche Design și o versiune unică din 1972, care a fost complet restaurată de Porsche Classic.
Porsche 911 Edition 50Y (sus) și Porsche 911 S 2.4 Targa
Ceea ce le unește este schema de culori care, amintind de legendarul Chronograph I proiectat de profesorul Ferdinand Alexander Porsche în 1972, vede atât exteriorul, cât și interiorul dominate de culoarea neagră.
Limitat la 750 de exemple, 911 Edition 50 Years Porsche Design se bazează pe actualul 911 Targa 4 GTS (Gran Turismo Sport), o versiune de top, opțională, echipată cu un motor de 3,0 litri twin-turbo cu șase plati de 473 CP. Trenul de propulsie, inclusiv transmisia automată PDK cu opt trepte de la Porsche (o manuală cu șapte trepte este disponibilă și la același preț), permite modelului să acopere de la zero la 60 mph în 3,3 secunde (cu pachetul Sport Chrono) și să depășească 190 mph. Și în timp ce specificațiile tehnice și de performanță rămân aceleași pentru varianta Porsche Design, indiciile sale vizuale sunt cele care omagiază cu adevărat piatra de hotar.
Vehiculul de bază, un 911 T 2.4 Targa din 1972, era într-o stare proastă și îi lipseau câteva piese. În timp ce acesta ar fi în mod normal un început dificil pentru un proiect de restaurare, cu această ocazie nu a fost important pentru modificările planificate. Experții Porsche Classic au modernizat complet motorul și șasiul la specificațiile versiunii S. Modelul vârf de gamă la vremea sa avea o cilindree de 2.341 cm3, care genera 190 CP la 6.500 rpm și era echipat cu injecție mecanică.
În omagiu adus lui Ferdinand Alexander Porsche, acest vehicul unic are aceleași culori ca legendarul Chronograph I pe care l-a proiectat în 1972, cu negrul dominând atât exteriorul, cât și interiorul. Dungile laterale clasice cu finisaj satinat Platinum și inscripții Porsche Design integrate împodobesc flancurile.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.