Nestemata, cunoscută sub numele de Sakura, își ia numele din cuvântul japonez „floare de cireș”, datorită nuanței sale incomparabile. Piesa cântărește aproape 16 carate și este așezat pe un inel de platină alături de două diamante strălucitoare ca două jumătăți de lună. Diamantul unic va fi vedeta licitației Christie's Magnificent Jewels de la Hong Kong, din 23 mai.
În lumea rarefiată a diamantelor roz, pietrele mari sunt aproape imposibil de găsit și tăiat. De fapt, Christie's susține că mai puțin de 10 la sută din diamantele roz cântăresc mai mult de o cincime din carate. Sakura este de aproape 80 de ori mai mare.
Sakura este, de asemenea, cu aproape un carate întreg mai greu decât The Spirit of the Rose, de 14,8 carate, vândut cu aproape 27 de milioane de dolari la Sotheby's anul trecut. Era la momentul respectiv cel mai scump diamant roz-violet de vândut la licitație. În cazul în care Sakura va atinge suma estimată de 38 de milioane de dolari, va obține acest titlu.
În afară de dimensiunea sa semnificativă, Sakura este, de asemenea, râvnită pentru culoare și claritate. Clasificate ca fiind impecabile pe plan intern, până și cele mai „vizible” pete nu pot fi observate fără ajutorul unui microscop. În plus, se mândrește cu o transparență optică extraordinară, în timp ce majoritatea diamantelor roz sunt clasificate ușor incluse și prezintă ceață.
Mai mult, a fost clasificat „fancy vivid”, ceea ce înseamnă că intensitatea culorii pe care o are mai este atinsă doar de 4% dintre toate diamantele roz din lume. Bijuteria prezintă nuanțe remarcabile de roz și violet, care le imită pe cele găsite în flori de cireș. Cu alte cuvinte, nu este doar mare, ci și strălucitor.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.