Viitorul nu a părut niciodată atât de aproape. Fără supărare pentru cei pentru care lumile virtuale sunt încă science fiction, am putea foarte curând să lăsăm continentul în urmă și să explorăm limitele digitale ale metaversului, aceste lumi din interiorul lumii, potențial nelimitate și accesibile prin căști de realitate virtuală.
Această rețea de teritorii găzduite pe internet în care toată lumea evoluează sub forma unui avatar și în care poți deja să-ți faci cumpărăturile, să cumperi haine sau să participi la concerte. O virtualitate care este foarte prezentă astăzi în lumea luxului – gândiți-vă la Sotheby's Metaverse sau Gucci și adidașii săi virtuali.
Bijutierii par încă oarecum ezitanți în fața acestei noi piețe. Nu și casa de bijuterii PLACE VENDÔME fondată în 2016 de Eva și Jonathan Ichai. Cuplul a decis să treacă peste barierele digitale și să facp metaversul a doua casă.
În sediul parizian al acestui start-up de lux, întâlnim oameni creativi implicați în proiecte foarte impactante și în același timp efemere, pentru a trezi un interes constant și o poftă continuă.
„Mediile 3D și virtuale au fost întotdeauna afacerea noastră de bază, explică Jonathan Ichai, pentru că fac posibilă producerea rapidă și la cerere a colecțiilor, abia ieșind din imaginația creatorilor lor. Apoi, audiența web este cea mai bună cercetare de piață la care se poate spera, deoarece reflectă în timp real nivelul de interes public pentru o creație foarte recentă.”
Așa se nasc rețelele, cu viteza supersonică, best-seller-urile casei, printre care și acest inel purtat de celebra Lena Situations, imediat ce a părăsit atelierul, și acești cercei făcuți celebri de influencerița Carla Ginola. Sau chiar această mini geantă pe care Iris Mittenaere nu mai vrea să o lase.
Casa de bijuterii PLACE VENDÔME este renumită pentru frumusețea pietrelor sale. Eva Ichai are o cunoaștere absolută a nestematelor excepționale, dobândite între Anvers și New York. Jonathan este un inginer de formare și un creator de start-up-uri la inimă. Întâlnirea lor a dat naștere brandului PLACE VENDÔME, convinși că bijuteriile și digitalul sunt perfect compatibile.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de bijuterii Jacob & Co. a dezvăluit un conac în valoare de 150 de milioane de dolari în Dubai, marcând astfel prima sa incursiune majoră în domeniul imobiliar și una dintre cele mai scumpe proprietăți rezidențiale din Orientul Mijlociu.
Van Cleef & Arpels a inaugurat unul dintre cele mai ambițioase proiecte culturale ale sale – Timeless Art Deco with Van Cleef & Arpels High Jewelry, o expoziție deschisă între 27 septembrie 2025 și 18 ianuarie 2026 la Tokyo Metropolitan Teien Art Museum.
Începând cu 26 septembrie 2025, Louis Vuitton dezvăluie o expoziție unică la Paris, care va revedea rolul său cheie în ascensiunea mișcării Art Deco.
Casa își celebrează moștenirea la US Open cu o colecție excepțională de bijuterii.
Prada pune în valoare bijuteriile fine cu o colecție în care culoarea devine limbaj și subversiune.
Lucrări de Picasso sau Salvador Dali vor putea fi admirate în cadrul unui vernisaj găzduit de Sala Unirii din alba Iulia.