Fosta soție a lui Jeff Bezos, fondatorul Amazon, a donat deja aproape 1,7 miliarde de dolari din averea sa în scopuri caritabile.
Aceasta a scris marți despre eforturile sale într-un post, intitulat „384 Ways to Help”. MacKenzie Scott a menționat distrugerea cauzată de pandemia COVID-19, numind-o „o minge devastatoare în viața americanilor care deja se luptă” - și a spus că unii s-au îmbogățit în timpul crizei sanitare.
„Pierderile economice și rezultatele asupra sănătății au fost și mai grave pentru femei, pentru persoanele de culoare și pentru persoanele care trăiesc în sărăcie”, a spus Scott. „Între timp, a crescut substanțial bogăția miliardarilor.”
Scott însăși se află pe locul 18 în indicele Bloomberg Billionaires al celor mai bogate 500 de persoane din lume, cu o avere netă de 60,7 miliarde de dolari. Fostul ei soț, Jeff Bezos se află în fruntea listei cu 185 de miliarde de dolari, averea sa crescând cu 70 de miliarde de dolari de la an la an, potrivit Bloomberg.
MacKenzie Scott a spus că darurile sale din ultimele patru luni totalizează 4,158 miliarde de dolari și se îndreaptă către organizații din toate cele 50 de state, Puerto Rico și Washington, DC
„Unii satisfac nevoile de bază: băncile de alimente, fondurile de ajutor de urgență și serviciile de sprijin pentru cei mai vulnerabili”, a scris ea. „Alții abordează inechitățile sistemice pe termen lung, care au fost adâncite de criză: reducerea datoriilor, ocuparea forței de muncă, servicii de credit și financiare pentru comunitățile cu resurse reduse, educație pentru persoanele marginalizate și defavorizate din punct de vedere istoric, grupurile de apărare a drepturilor civile și fondurile de apărare juridică care iau discriminare instituțională.”
Efortul ei face parte din „Giving Pledge”, pe care a anunțat-o în mai 2019 și care a fost inițiată de Bill și Melinda Gates și Warren Buffett ca o modalitate de „a se angaja public să își doneze averea”.
În postarea sa , Scott a declarat că echipa sa a folosit o abordare riguroasă, bazată pe date, pentru a identifica organizațiile care au bani. S-au căutat sugestii și perspectivă de la sute de experți, finanțatori și persoane lideri de profit și voluntari cu decenii de experiență, a spus Scott.
„Ne-am uitat peste 6.490 de organizații și am întreprins cercetări mai aprofundate în 822”, a scris ea. „Facem această cercetare și o diligență mai profundă nu numai pentru a identifica organizațiile cu potențial ridicat de impact, ci și pentru a deschide calea pentru cadouri nesolicitate și neașteptate, oferite cu încredere deplină. Deoarece cercetarea noastră este bazată pe date și riguroasă, procesul nostru de oferire poate fi uman și ușor. ”
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.