Cele mai mari nume ale luxului continuă să-și revină. La scurt timp după ce Rolls-Royce și-a înregistrat cel mai bun trimestru din istorie, acțiunile LVMH au ajuns la recorduri datorită creșterii vânzărilor din SUA și Asia, precum și a unei performanțe puternice în categoria modă și articole din piele. Acțiunile conglomeratului francez, care au crescut cu aproximativ 20 la sută de la începutul anului 2021, au crescut cu 2,7 la sută la tranzacționarea la începutul sesiunii de miercuri. Acest lucru a determinat creșterea stocului rivalilor de lux, Kering și Hermès.
Creșterea vine după ce LVMH și-a înregistrat veniturile atractive din primul trimestru. Cifrele le-au depășit cu mult pe cele obținute chiar înainte de pandemia globală și ulterior i-au determinat pe analiști să își actualizeze estimările de creștere pentru anul respectiv. De asemenea, a provocat creșterea stocurilor.
Conglomeratul de lux al lui Bernard Arnault a câștigat aproximativ 16,7 miliarde de dolari (14 miliarde de euro) în primele trei luni ale anului 2021. Aceasta marchează o creștere a veniturilor organice cu 30% comparativ cu aceeași perioadă din 2020 și o creștere de 8% față de 2019. Analiștii se așteptau ca veniturile din primul trimestru să totalizeze 15 miliarde de dolari (12,7 miliarde de euro).
Potrivit LVMH, hainele și articolele din piele au avut rezultate deosebit de bune în primele luni ale anului, atingând niveluri record de venituri, cu o creștere de 52% față de anul trecut. Acest lucru poate fi atribuit atracției durabile a unor case precum Christian Dior și Louis Vuitton.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.