Urmând urmele pantofului pentru bărbați LV Trainer Upcycling, prezentat la începutul acestui an, Louis Vuitton lansează Charlie, primul său adidas unisex, realizat folosind 90% materiale reciclate și bio-regenerabile. Casa franceză de lux a dezvoltat încălțămintea după ce a efectuat o analiză a ciclului de viață pe cinci dintre pantofii săi pentru bărbați anul trecut, a declarat Christelle Capdupuy, șef global de sustenabilitate la Louis Vuitton.
Lansat pe 12 noiembrie, Charlie are o talpă formată din cel puțin 94% din cauciuc reciclat, pe care executivul l-a descris drept „o imensă pricepere tehnică pe piața adidașilor”. Partea superioară este compusă din material sintetic neted și granulat, produs din poliester reciclat și un strat de Biopolioli, un plastic pe bază de porumb. Plastura pentru limbă, partea din spate a pantofului și sigla LV sunt realizate cu nylon regenerat Econyl creat din deșeuri din nylon, cum ar fi plasele de pescuit, resturile de țesături și plasticul industrial.

Deși oferta de produse durabile Louis Vuitton rămâne mică, se extinde constant, în conformitate cu angajamentele prezentate în planul de dezvoltare durabilă al mărcii, intitulat „Călătoria noastră angajată”, prezentat în septembrie 2020. Este pentru prima dată când Louis Vuitton proiectează adidași unisex. Disponibili de la mărimea 34 la 47, aceste încălțări au un design minimalist și surprind prin mobilitate și confort.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.