Jay-Z și LVMH au bătut palma

Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.

Rapperul formează împreună cu soția sa, Beyonce, cel mai puternic cuplu din showbiz.

În afară de muzică, Jay Z a făcut bani din afaceri cu băuturi, obiecte de artă şi imobiliare. În 25 de ani, el a construit un imperiu financiar colosal împreună soţia sa celebră.

220 milioane $ a câştigat ca producător al şampaniei Armand de Brignac şi 100 milioane $ i-a adus coniacul lui, D’Ussé. Are şi un patrimoniu imobiliar de 50 milioane $.

Recent, Jay-Z a luat decizia să vândă jumătate din afacerea sa cu șampanie. LVMH, cea mai mare companie de produse de lux din lume, a fost de acord să cumpere 50% din Armand de Brignac, marca de șampanie deținută de rapperul american.

Compania a declarat că achiziția, pentru o sumă încă nedivulgată și efectuată prin divizia de băuturi Moet Hennessy, a implicat, de asemenea, un acord de distribuție și va iniția un parteneriat care reflectă o „viziune comună” între cântăreț și companie.

Brandul de șampanie al lui Jay-Z, cunoscut sub numele de Ace of Spades, a fost „un succes fantastic”, a declarat Philippe Schaus, CEO al Moet Hennessy, într-o declarație comună cu Jay-Z.

Cariera de rapper a lui Jay-Z a început în 1990. A cunoscut repede succesul. Trei din discurile sale au fost incluse în lista celor mai bune albume dintre toate timpurile de revista “Rolling Stone”. Artistul a lansat 14 albume, a câştigat 22 de premii Grammy şi a vândut 100 de milioane de discuri în lume.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul Land Rover Defender, în ediție limitată, reînvie spiritul de aventură

Când ai o mașină iconică precum un Land Rover Defender, să-ți iei rămas bun poate fi un lucru greu de făcut.

Amazon vrea să-și lanseze propria monedă digitală

Amazon ar putea dezvălui în curând o nouă criptomonedă, dedicată achizițiilor exclusive pe diversele sale platforme, de la magazinul său online la Prime Video, prin intermediul magazinului său de aplicații, conform rapoartelor.

Anastasia Soare revoluționează lumea frumuseții cu noua aplicație pentru sprâncene

„Regina sprâncenelor” a stabilit o întâlnire virtuală pe telefon. Noua aplicație lansată de Anastasia Beverly Hills, marca Anastasiei Soare, promite să-ți salveze sprâncenele.

Cele 4 tendințe ale modei pentru toamna/iarna 2021/2022 văzute la prezentarea de modă Valentino

Prezentată colecției Valentino toamnă-iarnă 2021-2022 de la Milano combină modele grafice cu volume ultra-scurte, toate în alb și negru. Un nou capitol care sărbătorește individualitatea și o nouă viziune a romantismului.

Tratament regal | Cele mai frumoase castele din Europa de închiriat

Închirierea de castele este o experiență spectaculoasă de vacanță. Vă prezentăm opt ​​castele europene încântătoare, unele datând din secolul al XII-lea, pentru a petrece câteva nopți - dacă nu câteva săptămâni - în vacanța post-pandemică.

Moschino Fall 2021 | Odă pentru farmecul vechiului Hollywood

Jeremy Scott a prezentat noua colecție Moschino într-un film cu o distribuție uimitoare unde promovează glamourul vechiului Hollywood.

Estée Lauder a ales un nou ambasador global al mărcii

Estée Lauder a anunțat că a ales-o pe Ana de Armas, actriță nominalizată la Premiile Globurile de Aur, noua ambasadoare globală a mărcii. Ana va participa la campaniile publicitare, prima debutând în martie 2021, pentru un nou parfum. Ana se alătură listei actuale a talentelor globale Estée Lauder, inclusiv Anok Yai, Bianca Brandolini D'Adda, Carolyn Murphy, Diana Penty, Grace Elizabeth, Karlie Kloss și Yang Mi.

Dior Joaillerie | Etapele nevăzute în realizarea bijuteriilor din cea mai nouă colecție

Dior Joaillerie dezvăluie noua sa colecție Gem Dior, inspirată de natură și de designul mineralelor, oferind un loc pietrelor precum malachit, lapis lazuli, carneol, opal roz și ochi de tigru.

Gal Gadot, însărcinată din nou

Actrița Gal Gadot, în vârstă de 35 de ani, a transmis uimitoarea veste cu o fotografie, făcută împreună cu soțul ei, Yaron Varsano și cele două fiice ale lor, Maya și Alma.

Detofixierea de primăvară în 6 pași

Soarele din ultimele zile anunță revenirea iminentă a primăverii. Un sezon de reînnoire ideal pentru a readuce contorul la verde după câteva luni de încercare, atât fizic, cât și psihologic. Cheia? Concentrați-vă pe o cură de detoxifiere care va stimula procesul de purificare naturală a organismului afectat de stres, poluare, stil de viață sedentar și o dietă pro-inflamatorie.

Celebrul bulevard Champs-Elysees se transformă într-o „grădină extraordinară“

Franţa a făcut public un plan de a transforma bulevardul Champs-Elysees din Paris într-un proiect de 250 milioane de euro ce ar urma să fie implementat în 2024, când ţara va găzdui Jocurile Olimpice.

Bruno Mars x Lacoste | O odă vintage către soarele californian

Cântărețul Bruno Mars investește în modă și stil de viață odată cu lansarea brandului său, Ricky Regal, pentru care a încheiat un parteneriat cu Lacoste. Rezultatul este o colecție cu accente vintage.

Jay-Z și LVMH au bătut palma

Jay-Z este unul dintre cei mai bogați artiști din lume. Potrivi revistei „Forbes”, el are o avere estimată la peste 1 miliard de dolari.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bitcoin sparge toate recordurile

Bitcoin urcă la noi maxime istorice. Cea mai populară criptomonedă din lume a continuat să câştige duminică.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Vânzările Hermes recuperează miraculos

Vânzările Hermes International au crescut în timp ce producătorul de genți Birkin a continuat să beneficieze de atracția sa stabilită ca marcă de lux premium.

hourglass_full 12 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Cum intenționează Kering să repare Gucci în 2021

Grupul francez de lux pariază pe o strategie care se traduce prin povestire digitală și evenimente pentru a reporni marca sa stelară neperformantă.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Jaguar | Plan radical de transformare

Jaguar a anunțat un plan radical de transformare numit „Reimagine” prin care marca va produce doar modele full-electrice din 2025.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
De ce mărcile de lux vor eșua fără clienții Gen-Z?

Multe mărci cred că membrii generației Z nu sunt clienți de lux. Cu toate acestea, până în 2030, ei vor fi liderii mondiali în domeniul cumpărării de lux, așa că înțelegerea lor este crucială, cred experții.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted ECONOMIC