Efectele pandemiei de coronavirus asupra industriei turistice din Italia

Italia a pierdut deja 30 de milioane de turiști în perioada martie-mai, potrivit asociațiilor din turism din Peninsulă. De la Roma la Milano, Napoli la Veneția, Italia a fost una dintre cele mai populare destinații turistice din lume în ultimele decenii.

Italia e o țară cu oferte diverse, inclusiv 55 de situri de patrimoniu mondial UNESCO, plaje fabuloase și pârtii de schi de top. Țara depindea de vizitatorii săi. Turismul are aproximativ 4,2 milioane de angajați, acest sector reprezentând 12-13% din PIB-ul național. În 2019, țara a primit peste 216 milioane de turiști - un număr enorm pentru populația sa de 60 de milioane.

Începând de la sfârșitul lunii februarie, când au fost confirmate primele cazuri de COVID-19, Italia a cunoscut o nouă provocare, una definită drept „cea mai gravă criză de la cel de-al doilea război mondial” de către primul ministru Conte. Întreaga țară a intrat rapid în carantină. Deoarece sectorul industrial presează guvernul să se „deschidă” cât mai curând posibil pentru a evita daunele financiare suplimentare, cei din turism nu au această șansă. De fapt, restabilirea turismului nu depinde doar de evoluțiile interne, ci și de ritmurile de creștere ale pandemiei din întreaga lume.

Țara a suferit o scădere a numărului de turiști de la începutul anului, ajungând acum la o oprire completă. Italia a pierdut deja 30 de milioane de turiști în lunile martie, aprilie și mai. Acest impact nu include nici măcar daunele pe care ar putea să le sufere alte sectoare conexe, cum ar fi restaurantele sau magazinele mici. Până la sfârșitul anului, se estimează că pierderile totală vor depăși 200 de miliarde de euro.

Chiar și când hotelurile vor fi gata pentru afaceri, Italia nu va reveni curând la perioada de dinainte de criză. În ciuda faptului că au turiști tot anul, perioada de primăvară-vară reprezintă sezonul de vârf al turismului în Italia. Hotelurile au fost închise în vacanța de Paște, dar lunile viitoare ar putea reprezenta o amenințare și mai mare, deoarece multe companii primesc deja anulări de la clienți chiar și pentru luna septembrie. Potrivit experților în turism, va dura cel puțin câțiva ani pentru ca Italia să redevină o destinație turistică de top.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

hourglass_full 20 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Cum arată Sindalah, noua staţiune de lux inaugurată de Arabia Saudită la Marea Roșie

Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Ralph Lauren lansează prima colecție de bijuterii pentru bărbați

Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de bijuterii inspirată de imprimeul Damier

Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dolce & Gabbana aduce flerul sicilian la Shanghai cu primul DG Caffè din lume

Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Nespresso și Jean Imbert dezvăluie cea mai dorită colaborare festivă

Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL