Blue Origin este în sfârșit gata să înceapă să trimită astronauți în spațiu și poți fi unul dintre primii pasageri. Compania de rachete deținută de CEO Amazon tocmai a scos la licitație un bilet pentru prima misiune cu echipaj, potrivit unui comunicat de presă. Călătoria spațială va dura 11 minute și va duce șase astronauți, inclusiv ofertantul câștigător, chiar la marginea spațiului, sau la aproximativ 62 de mile deasupra suprafeței pământului.
Reuters a relatat în 2018 că Blue Origin avea în intenţie să solicite pasagerilor cel puţin 200.000 de dolari americani pentru o astfel de călătorie, pe baza anumitor factori, inclusiv o evaluare a proiectului similar al rivalei Virgin Galactic Holdings Inc a miliardarului Richard Branson, însă este posibil ca planurile să se fi modificat între timp.
Noua navă spațială suborbitală Shepard a Blue Origin
Blue Origin a lăsat să se înţeleagă săptămâna trecută că va începe în curând vânzarea biletelor, după ani de testare şi dezvoltare ai programului, care a suferit unele întârzieri.
Blue Origin a fost fondată de Bezos în 2000 și până acum s-a concentrat în principal pe construirea și vânzarea de rachete către United Launch Alliance, o altă companie de rachete. De asemenea, plănuiește să lanseze un program de turism spațial de ani de zile și s-ar părea că compania a decis că momentul este în cele din urmă potrivit.
Capsula echipajului New Shepard se întoarce pe Pământ
Cei destul de norocoși pentru a face parte din misiunea din 20 iulie vor zbura la limita spațiului cosmic la bordul navei spațiale New Shepard. Licitația va avea trei faze. În prima, care a început miercuri, veți putea introduce ofertele online prin intermediul site-ului web al licitației. În următoarea fază, care începe pe 19 mai, toate ofertele vor fi vizibile. În cele din urmă, pe 12 iunie, va avea loc o licitație online live, la sfârșitul căreia se va vorbi despre loc. Veniturile din vânzare vor merge la Club for Future, o fundație de educație științifică și tehnologică, cu legături directe cu compania lui Bezos.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo