Festivalul Internațional de Film de la Veneția și Cartier vor aduce, de asemenea, un omagiu cineaștilor remarcabili prin premiul Cartier Glory to the Cineast. Premiul este dedicat unei personalități care a adus o contribuție deosebit de originală industriei cinematografice contemporane și este sincronizată cu angajamentele de lungă durată ale Cartier de a păstra patrimoniul cultural și de a sprijini creația artistică contemporană.
Ceremonia de premiere va avea loc la Lido di Venezia în timpul festivalului, care se va desfășura în perioada 1 - 11 septembrie, dar numele câștigătorului nu a fost divulgat.
„Suntem încântați să devenim sponsorul principal al Festivalului Internațional de Film de la Veneția și să reafirmăm angajamentul de lungă durată de a păstra patrimoniul cultural și de a sprijini creația artistică contemporană”, a declarat Arnaud Carrez, vicepreședinte senior, director de marketing la Cartier, potrivit WWD. „Este, de asemenea, o adevărată onoare să poți aduce un omagiu cineaștilor de renume internațional prin premiul Cartier Glory to Filmmaker Award.”
Anterior, Armani Beauty susținea festivalul de film de câțiva ani.
Potrivit rapoartelor publicate la începutul acestei luni, compania-mamă a Cartier - Compagnie Financière Richemont - a promovat brandurile sale de bijuterii, ceea ce a alimentat o performanță puternică în al doilea trimestru. Grupul elvețian de lux a cunoscut o creștere de 43% datorită principalelor mărci de bijuterii și ceasuri Cartier și Van Cleef & Arpels. Veniturile au ajuns la 2,52 miliarde de euro în al doilea trimestru din 2021.
În iunie, Cartier a dezvăluit o colecție high jewelry numită „Sixth Sense”, cu o frumoasă prezentare pe lacul Como din Italia.
La Londra, casa organizează, de asemenea, expoziția fotografică interactivă Studio 7, care analizează cele șapte cele mai cunoscute stiluri ale sale de bijuterii și ceasuri: Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère și Ballon Bleu.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.