Cuplul arătase și anterior imagini ale locuinței pe Instagram, dar acum au dezvăluit în detaliu modul în care au transformat proprietarea de lux - pe care au cumpărat-o în 2014 - într-o „mănăstire futuristă belgiană”, după cum a spus Kanye.
Cei doi au văzut-o prima oară în 2013, dar nu a fost dragoste la prima vedere. Dar Kanye West a spus că „merge”.Pentru ca proprietatea să arate așa cum și-au dorit cei doi soți, a fost nevoie de un arhitect care să înțeleagă exact cerințele lor. Designerul ales a fost Axel Vervoordt, al cărui stil simplu l-a sedus pe Kanye.
Se zvonește că vila a fost cumpărată cu 20 de milioane de dolari, însă Kris Jenner, mama lui Kim Kardashian, a declarat în 2018 că prețul ei a ajuns la 60 de milioane de dolari.
În urma discuțiilor dintre proprietari și designerul belgian, s-a hotărât o ”căutare a valorilor cosmice de pace și energie pozitivă”, își amintește Axel Vervoordt, citat de CNN. Primul pas în acest sens a fost începerea unui proces de curățare. De aici și nuanța predominantă, albul – una dintre nuanțele folosite în stilul minimalist, fie că vorbim de arhitectură, design interior sau haine și accesorii.
Asta însemna că proporțiile camerelor conacului au fost toate schimbate și mobilierul a fost redus la minimum. Paleta de culori folosită este neutră, ceea ce transmite un sentiment de calm. Rezultatul este deosebit, și poate neașteptat, minimalist.
Cuplul susține că mediul cu aspect curat este potrivit pentru copii și, prin urmare, este potrivit pentru cei patru copii ai lor, North, Saint, Chicago și Psalm. „Ar putea fi un studiu de caz pentru unii, dar ideea a fost de a realiza un cămin pentru familie”, a declarat Kim Kardashian despre casă.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.