Cum arată casa de 20 de mil. $ a lui Kim Kardashian. Interiorul pare atât de banal

Kim Kardashian West și Kanye West au deschis ușile conacului lor din California unei reviste de arhitectură, care îl definește drept un refugiu de familie „idiosincrasic”.

Cuplul arătase și anterior imagini ale locuinței pe Instagram, dar acum au dezvăluit în detaliu modul în care au transformat proprietarea de lux - pe care au cumpărat-o în 2014 - într-o „mănăstire futuristă belgiană”, după cum a spus Kanye.

Cei doi au văzut-o prima oară în 2013, dar nu a fost dragoste la prima vedere. Dar Kanye West a spus că „merge”.Pentru ca proprietatea să arate așa cum și-au dorit cei doi soți, a fost nevoie de un arhitect care să înțeleagă exact cerințele lor. Designerul ales a fost Axel Vervoordt, al cărui stil simplu l-a sedus pe Kanye.

Se zvonește că vila a fost cumpărată cu 20 de milioane de dolari, însă Kris Jenner, mama lui Kim Kardashian, a declarat în 2018 că prețul ei a ajuns la 60 de milioane de dolari.

În urma discuțiilor dintre proprietari și designerul belgian, s-a hotărât o ”căutare a valorilor cosmice de pace și energie pozitivă”, își amintește Axel Vervoordt, citat de CNN. Primul pas în acest sens a fost începerea unui proces de curățare. De aici și nuanța predominantă, albul – una dintre nuanțele folosite în stilul minimalist, fie că vorbim de arhitectură, design interior sau haine și accesorii.

Asta însemna că proporțiile camerelor conacului au fost toate schimbate și mobilierul a fost redus la minimum. Paleta de culori folosită este neutră, ceea ce transmite un sentiment de calm. Rezultatul este deosebit, și poate neașteptat, minimalist.

Cuplul susține că mediul cu aspect curat este potrivit pentru copii și, prin urmare, este potrivit pentru cei patru copii ai lor, North, Saint, Chicago și Psalm. „Ar putea fi un studiu de caz pentru unii, dar ideea a fost de a realiza un cămin pentru familie”, a declarat Kim Kardashian despre casă.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Suma exorbitantă pe care Dorian Popa a plătit-o pentru a petrece Crăciunul în New York

Dorian Popa a fost cucerit iremediabil de Statele Unite ale Americii și vrea să petreacă sărbătorile de iarnă într-un oraș care se pregătește cum se cuvine pentru el.

Waterdrop lansează o nouă colecție alături de Novak Djokovic

Waterdrop anunță lansarea colecției de termosuri multifuncționale din oțel inoxidabil Waterdrop Novak Djokovic, în ediție limitată, ghidată de misiunea de a încuraja oamenii să bea mai multă apă și să reducă utilizarea plasticului.

Jaguar a prezentat primul model electric al companiei, Jaguar 00

Jaguar a prezentat prototipul primei sale mașini electrice, denumită Jaguar 00, dar a primit o serie de reacții amestecate, de la admirație, la critici, în special pentru dimensiunea modelului.

Catedrala Notre-Dame din Paris se redeschide la 5 ani după incendiul devastator

Dupa aproape 5 ani de restaurari si reabilitari, catedrala Notre Dame din Paris va fi deschisa publicului larg incepand cu data de 8 decembrie.

Louis Vuitton lansează o colectie pentru câini

Fie că aveți un câine sau o pisică, există multe modalități de a le răsfăța.

8 milioane de dolari pentru un inel cu diamante colorate

Un inel impresionant cu diamante colorate este vedeta viitoarei licitații de bijuterii a celebrei case Christie’s, inelul de 5.7 carate ar putea atinge 8 milioane dolari la licitația Magnificent Jewels.

SKIMS a anunțat o colaborare cu Dolce&Gabbana

SKIMS a anunțat cea mai recentă colaborare a sa, care va fi cu Dolce&Gabbana, un brand cu un trecut oarecum tumultuos, ca să nu spun mai mult.

Jimmy Choo dezvăluie noul parfum festiv „I Want Choo”

Jimmy Choo, îndrăgitul brand de modă și casă de parfumuri, introduce o nouă componentă îndrăzneață în colecția sa cu cel mai recent parfum al său, „I Want Choo Le Parfum”.

evian și Pharrell Williams dezvăluie noua sticlă, Fountain of Youth

evian face echipă cu Pharrell Williams și marca sa de îngrijire a pielii Humanrace pentru a lansa o sticlă în ediție limitată care celebrează bunăstarea corpului și a minții.

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN