Pentru că sunt destinații în care poți petrece o vacanță de vară fără griji și plină de adrenalină, am făcut o listă a celor mai atractive parcuri acvatice din Europa pe care merită să le vizitezi anul acesta.
Siam Park are ca temă centrală exotica Thailanda. Aici vei descoperi, printre alte sute de atracții, legendarul „Tower of Power”. Acesta este un tobogan abrupt, cu o pantă de 25 metri și a cărui traseu trece printre acvarii cu rechini. Alte atracții ale acestui Aqua Park sunt toboganul vertical „Dragonul”, toboganul vortex „Volcano” sau piscina cu valuri artificiale unde poți învăța cum să faci surfing.
Preț intrare: 38 euro adulți, 26 euro pentru copii
Deschis tot timpul anului
Aflat la 35 de km sud de Berlin, acest parc acvatic se aseamană foarte mult cu un decor demn de filmele de la Hollywood. Găzduiește o plajă, o lagună și cel mai mare tobogan de apă din Germania (de 27 de metri).
Există și o zonă ceva mai exclusivistă care cuprinde o saună imensă și un spa tropical, pentru care trebuie să plătești o taxă suplimentară de 8 euro. În plus, poți avea o experiență asemănătoare celei dintr-o pădure tropicală veritabilă, cu țestoase, păsări flamingo, arakanga și alte creaturi exotice, dar și 50.000 de plante, un hotel și un club de noapte.
Preț intrare: 45 euro adulți; 36 euro pentru copii
Deschis tot timpul anului
În Elveția vei descoperi cel mai mare Aqua Park acoperit din Europa. Alpamare este situat în apropierea lacului Zurich într-un cadru natural care îți taie răsuflarea. Alpamare oferă multe piscine și tobogane atât interioare cât și exterioare. Cel mai atractiv detaliu al acestui Aqua Park este piscina exterioară în care poți asculta muzică sub apă.
Preț intrare: 32 de franci elvețieni adulți, 26 de franci elvețieni pentru copii pentru o zi întreagă (există și variante de bilete pentru 4 ore)
Deschis tot timpul anului
Aquariaz este situat la cea mai mare altitudine, în apropiere de granița cu Elveția, într-un cadru deosebit. Cu peste 1.500 de plante tropicale și arbuști tropicali, Aquariaz este deschis pe tot parcursul anului, inclusiv iarna. Este o destinație ideală pentru toate vârstele, inclusiv pentru familii, întrucât este dotată cu plaje, piscine, cascade și echipamente variate. De asemenea, oferă locuri de cazare chiar lângă parc, un lucru apreciat de cei ce au venit în vacanță cu cei mici.
Preț intrare: 8 euro adulți, 6 euro pentru copii
Deschis în timpul verii și iarna în timpul sezoanelor de schi; închis sâmbăta
Este cel mai mare parc acvatic de interior din Marea Britanie. Oferă o atmosferă tropicală de 28 grade Celsius. Cele mai înfricoșătoare curse sunt 2 cascade Aztec, dar și toboganul Montazooma, care are curbe de 360 de grade. Dar acestea se află în zona Hyperzone, pentru care va trebui să plătești suplimentar 6,75 de lire sterline. Parcul susține că are și cel mai lung roller coaster de interior din lume și primul tobogan vertical de interior.
Preț intrare: peste 12 ani 16,75 lire sterline și 13,25 lire pentru persoanele cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani; pentru familii de 3 sau 4 membri, biletul costă 42,50 lire, respectiv 55 de lire.
Deschis tot timpul anului
www.sandcastle-waterpark.co.uk
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.