Aceasta face parte din colecția pentru sezonul primăvară 2026, initulată „Le Paysan”, care a fost prezentată publicului în luna iunie a acestui an, în show-ul organizat în sala Orangerie a Palatului Versailles.
Geanta Valérie este numită în amintirea mamei lui Simon Porte Jacquemus și este atât un omagiu adus acesteia, cât și „o extensie naturală a tematicilor care definesc colecția ‘Le Paysan’ – conceptele de familie, memorie și moștenire culturală”, așa cum declară reprezentanții brandului. Designerul a crescut în regiunea Provence a Franței, iar influența imaginii copilăriei sale se regăsește în mod recurent în colecțiile pe care le creează. Geanta Valérie este „matură, dar în același timp jucăușă”. Forma sa amintește de o altă geantă recent introdusă în portofoliul Jacquemus, mai precis Bambola. Ambele au o cataramă sculpturală din metal în forma unui inel, însă Valérie are o formă mai structurată, inspirată de gențile populare în anii 1930. Valérie vine cu o serie de talismane din piele în formă de fructe și legume (lămâi, morcovi, căpșune), care fac trimitere la rădăcinile Provençale ale designerului.
Pentru a aduce la viață geanta Valérie, Jacquemus a ales-o pe actrița Charlotte Le Bon să fie starul campaniei publicitare. Cunoscută pentru rolul său din sezonul al treilea al serialului-hit „The White Lotus”, Le Bon apare într-o serie de clipuri scurte în care face task-uri comune pentru viața de zi cu zi. Toate clipurile sunt filmate dintr-un unghi care să ducă cu gândul la privirea unui copil care este martor la momente din viața mamei sale – când aceasta se întoarce de la cumpărături, când își aplică rujul în oglinda de la baie, sau când vorbește la telefon. Charlotte Le Bon interpretează toate aceste mini-scene asemenea unui spectacol de improvizație, cu un șarm jucăuș. Bineînțeles, geanta Valérie o însoțește peste tot, demonstrându-și versatilitatea.
Genta Valérie este deja disponibilă în magazinele Jacquemus precum și online, într-o varietate de culori și multiple dimensiuni, în versiuni din piele sau piele întoarsă.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Poate că nu ești membru al familiei regale, dar acum poți bea ca unul.
Miley Cyrus și Maxx Morando s-au logodit după patru ani de relație. Cei doi au participat luni seara la premiera mondială a producției „Avatar: Fire and Ash”, desfășurată la Los Angeles
Oul de Iarnă al familiei imperiale ruse, considerat unul dintre cele mai frumoase obiecte create de bijutierul Fabergé, a fost vândut cu prețul record de 22,9 milioane de lire sterline (26 milioane de euro) la o licitație organizată marți, 2 decembrie, la Londra de casa Christie's.
În timp ce Champs-Élysées se luminează pentru sezonul de iarnă, Swarovski inaugurează un pop-up captivant în Place de L'Etoile.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.
Deși locuiește de ani buni în America, Anastasia Soare a păstrat tradiția și gătește românește de sărbători, iar de pe masă nu lipsesc sarmalele.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Cristiano Ronaldo a vorbit deschis despre cum și-a cerut în căsătorie partenera și despre momentul emoționant creat de fiicele lor.
Melania Trump i-a întâmpinat luni, 24 noiembrie, pe cei care au adus cu trăsura bradul de Crăciun pentru Casa Albă. Soția lui Donald Trump a zâmbit, a stat la poze și după câteva minute… a dispărut.
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Creatorul de modă irlandez Paul Costelloe, designerul personal al prințesei Diana și o prezență obișnuită a Săptămânii Modei de la Londra timp de patru decenii, a murit la vârsta de 80 de ani, a anunțat familia acestui într-un comunicat dat sâmbătă publicității, potrivit Reuters.
NikeSKIMS revine cu Drop 2, mai precis o nouă colecție-capsulă de piese vestimentare și accesorii concepute pentru antrenamente sportive, dar care pot fi integrate și în garderoba de zi cu zi.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.