În ultimii ani, MSC Group a făcut eforturi pentru a-și dezvolta experiențele de cumpărături de lux la bordul fiecărui brand. În acel timp, compania – tot elvețiană – a crescut aceste oferte de vânzare cu amănuntul pentru a include două duzini de mărci de lux pe navele sale, dintre care majoritatea sunt producători de ceasuri de ultimă generație. Chiar anul trecut, MSC și-a anunțat parteneriatul cu Richemont pentru a aduce destinația sa inovatoare cu mai multe mărci, TimeVallée, în SUA, pentru prima dată pe MSC Seascape, care pleacă din Miami.
Explora I face parte din linia de croazieră Explora Journeys a MSC, iar călătoria sa inaugurală va începe pe 17 iulie din Southampton în Regatul Unit spre Copenhaga, Danemarca. Cu acest subset, MSC speră să redefinească categoria croazierelor de lux, oferind o experiență fără precedent pentru o nouă generație de călători exigenți, care include destinații în porturi mai puțin călătorite, experiențe locale mai autentice și un ritm mai lent de călătorie.
Printre cele 461 de apartamente pentru oaspeți, toate cu terase private; nouă restaurante tip boutique; un spa intim interior-exterior; patru bazine; și 64 de cabane private, Explora I va oferi, de asemenea, un nou calibru de cumpărături de lux la bord, începând cu adăugarea unui butic oficial Rolex. Noul „magazin mono-brand Rolex at sea” le va oferi călătorilor oportunitatea de a cumpăra o gamă largă de modele și stiluri alături de experți în ceasuri cunoscuți și experimentați, formați de Rolex.
„Suntem încântați să colaborăm cu Rolex, un brand de lux elvețian cu sediul în Geneva, care împărtășește foarte mult valorile noastre și viziunea noastră durabilă pe termen lung”, a declarat Michael Ungerer, CEO Explora Journeys. „Ne permite să oferim călătorilor noștri cu discernământ oportunitatea de a cumpăra ceasuri Rolex în timp ce navighează la bordul Explora I. Credem că această nouă locație de vânzare cu amănuntul va fi o destinație obligatorie pentru oricine dorește să adauge o notă de lux experienței lor de călătorie.”
Primul butic Rolex pe mare din lume se va deschide pe 17 iulie pentru călătoria inaugurală a Explora I din Marea Britanie către destinații precum Bruges, Belgia; Brønnøysund, Norvegia; și Skagen, Danemarca pe parcursul a 16 zile.
Desigur, urcarea pe o navă de croazieră ar putea părea o cale lungă până la cumpărarea următorului tău ceas, dar cu doar câteva sute de cabine la bord, Explora I s-ar putea să nu aibă atâta concurență ca dealer-ul tău autorizat local.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.