Natural sau artificial, împodobit într-o culoare sau cu o multitudine de decorațiuni diverse, bradul adună în jurul lui familia și prietenii, iar împodobirea lui reprezintă un moment ritualic pentru toți.
În general, majoritatea dintre noi aleg varianta lui tradițională. Există însă și persoane non-conformiste, care aleg să construiască brăduți din cărți, din crengi lipite pe perete sau cine știe ce alte idei năstrușnice.
În acest articol e loc pentru un pic mai multă creativitate. Vă propunem câteva variante moderne foarte interesante.
Pom de Crăciun care „zboară”
Agățați câteva ornamente de Crăciun, sub forma copacului. Acest design arată excelent dar cu siguranță neobișnuit.
Pom de Crăciun cu scară
Procesul de „împodobire” durează practic doar câteva minute.
Copacul care se învârte
Secretul aici constă în mecanismul rotativ de la baza arborelui.
Un pom de Crăciun format din crenguțe
Acest design elegant și confortabil este o idee minunată pentru o casă de la țară.
Pictat
Puteți picta chiar voi copacul sau puteți cumpăra un afiș de bună calitate.
Pomul de Crăciun din cărți
A devenit deja tradiție în unele case ca tradiționalul pom de Crăciun să fie înlocuit de cărți de toate formele și mărimile.
Asimetric
Cu un pic de imaginație, ați putea produce un brad de Crăciun cu adevărat magic, extrem de neobișnuit, pentru sărbătorile din acest an.
Minimalist
Un „copac” destinat tuturor celor care s-au săturat de lumini strălucitoare și de ornamente, dar care nu vor să renunțe la tradiție.
Cu susul în jos
Acest copac nu este unul pe care îl poți face cu un efort minim, dar merită ca să-ți surprinzi oaspeții.
Pomul rochiță
Acești pomi de Crăciun creează impresia că o doamnă elegantă stă în camera de zi purtând o rochie luxoasă de seară. Efectul este spectaculos.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.