În ascensiune fulgerătoare din ultimii ani, lumea second-hand (care ar trebui să valoreze 30 de miliarde de euro în 2025 conform unui studiu al lui McKinsey) a cunoscut rapid și ea prețul succesului, între contrafaceri și escrocherii de tot felul.
O piață gri care astăzi aduce prea multe venituri și atenție pentru ca producătorii de renume să o ignore. Renumit pentru că este rezervat și discret, Rolex rupe totuși tăcerea obișnuită pentru a doua oară (după lansarea unui neașteptat Deep Sea din titan pentru luna noiembrie) pentru a recăpăta controlul asupra subiectului.
Testat la Bucherer din Europa în buticuri și online, înaintea altor retaileri în primăvara viitoare, programul „Rolex Certified Pre-Owned” permite brandului să facă o punte binevenită între trecut și viitor. Această durabilitate acum încadrată oferă noilor cumpărători o garanție suplimentară la achiziția lor. Deși Rolex nu stabilește prețurile, fiecare ceas care are cel puțin trei ani (deci înainte de 2019) este fotografiat, autentificat, certificat și întreținut de echipele interne ale Rolex înainte de a fi revândut cu o garanție de doi ani. Sunt excluse doar așa-numitele ceasuri din categoria „Restaurare”, deci vechi de peste 35 de ani și cu o valoare ridicată.
Chiar codurile anilor 1940 pe care marca a ales să le evidențieze pentru a-și separa clar departamentul second-hand de cel nou, adică o husă bej cu logo defilat verde, pe care o găsim astăzi pe lama interioară a închizătoarei. Suficient pentru a redescoperi firul moștenirii sale istorice și pentru a recâștiga controlul asupra unei imagini de marcă foarte râvnite.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.