Reclama de la Balenciaga, desființată de un influencer român

Scandalul în care este implicată renumita casă spaniolă de modă Balenciaga a stârnit un val de furie în mediul online.

Scandalul a pornit după ce casa de modă Balenciaga a publicat o serie de fotografii în care apar copii de doar câțiva ani ținând în brate ursuleți de pluș îmbrăcați în costume BDSM, folosite în cazul practicilor sexuale de sadomasochism sau sclavie sexuală. În urma criticilor, compania a retras fotografiile și și-a cerut scuze.

În ultimele zile însă, în mediul online au fost postate mai multe videoclipuri în care oamenii își ard, taie sau aruncă la gunoi produsele de designer Balenciaga. CEO-ul companiei Kering (care are în portofoliu și Balenciaga) este miliardarul francez François-Henri Pinault, soțul actriței Salma Hayek. Cei doi au participat la numeroase parade de modă ale casei Balnciaga, iar Salma Hayek a promovat pe rețelele sociale produsele companiei. Cei doi au refuzat însă până acum să comenteze scandalul.

Corina Băcanu, cunoscut influencer român, a desființat reclama Balenciaga: 

„Dezgust este un sentiment prea blând pentru campania Balenciaga care sexualizează explicit copii într-un mod nu doar pervers, ci vomitiv și pușcăriabil. Ceva mai bolnav rar am văzut. Copii arătați lumii în contexte care indică practici sexuale deviante, înconjurați de jucării sexuale pentru adulți care folosesc cătușe, zgărzi, biciuri și lanțuri, dildo-uri, mărgele și mult lubrifiant ca să intre în orice gaură, copii supravegheați de ursuleți de pluș reprezentând pedofili de lux, clienți sau abuzatori.Ca om care a lucrat în departamentul de creație al unor agenții, mai mari sau mai mici, de peste 23 de ani, ȘTIU că o campanie nu este NICIODATĂ publicată fără acordul explicit al clientului. De aceea orice scuză ar găsi brandul Balenciaga pentru zoaiele alea de ad-uri, că vezi doamne că agenția, că fotograful, că doamna care face curat sunt de vină, știu sigur că NICIODATĂ vreo agenție de publicitate sau vreun fotograf nu ar plăti sau publica materiale fără semnătura clientului final. De aceea, scârba pentru acest brand este cu atât mai mare cu cât lipsa asumării, atunci când scoți o mizerie, este dublată și de uluirea vizavi de lipsa curajului de a spune curat Da, am greșit, ne aplecăm umili capetele și investim tot profitul pe 2022 pentru a combate traficul de carne umană, pentru a salva de la schingiuire fizică și psihică milioane de copii din întreaga lume.Ca om de creație, ca om care iubește îndrăzneala creativă, nu credeam să ajung vreodată să mă simt scârbită până în adâncul stomacului de vreo campanie, căci ideile sunt spirit. But Burnn in hehll, Balenciaga!”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

Milionarul Nick Rădoi și-a făcut testamentul după ce a fost diagnosticat cu cancer

Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

MARIZA transmite un mesaj video publicului din România

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie

Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania

Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Matthew M. Williams va părăsi Givenchy în 2024

Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted FASHION