Louis Vuitton face mobilă pentru chinezii bogați

Louis Vuitton alege Shanghai pentru primul magazin de mobilier și articole de uz casnic.

Louis Vuitton a anunțat vineri că planifică să deschidă primul magazin de mobilier și articole de uz casnic în Shanghai, ca prim pas pentru marca de lux franceză în această nouă direcție, de a oferi și produse de lifestyle clienților afluenți din China.

Showroom-ul va fi accesibil doar cu programare și va fi deschis începând de astăzi. Este amplasat într-o clădire cu trei etaje, veche de un secol, poziționată în spatele Nanjing Road, care este zona de upscale shopping a orașului.

Louis Vuitton, parte a LVMH, a spus într-o declarație pentru Reuters că acest concept de showroom va fi testat pentru câteva luni și dacă va avea succes va rămâne definitiv în locația aleasă. 

Nu s-au comunicat prețuri orientative ale produselor expuse, însă un angajat al Louis Vuitton a dat câteva indicii, dintre care un scaun-cocon creat de frații Campana costă peste 700,000 de yuani ($97,860) și o lampă mică care seamănă cu o sticlă de lapte și este încastrată cu benzi de piele costă 40,500 de yuani.

O clădire de dimensiuni mai mici este dedicată exclusiv creațiilor lui Frank Chou, primul designer chinez pe care Louis Vuitton l-a ales pentru a colabora la colecția Objet Nomades, așa cum se cheamă portofoliul expus de mobilier și articole de uz sau de decor casnic.

Găsirea de noi modalități de creștere a veniturilor, mai ales în rândul clienților cu averi mari, este foarte importantă pentru mărcile de lux din China, pentru că restricțiile politicii zero-COVID-19 au afectat mult vânzările, în contextul în care piața imobiliară a intrat în declin și întreaga economie este într-o mare incertitudine.

Louis Vuitton testează acum apele într-o direcție orientată spre lifestyle, iar luna trecută a prezentat în orașul Chengdu un spațiu pop-up de expoziții și un restaurant. “LMVH încearcă să se repoziționeze drept o marcă de lux contemporană, care să rezoneze cu millenialii chinezi și cu consumatorii Gen Z,” a spus analistul de la GlobalData, Bobby Verghese, notând că sectorul de decorațiuni de interior va crește în China la $782 de miliarde până în 2026. Verghese crede că decorațiunile și produsele de uz casnic ale Louis Vuitton sunt un bun pariu, mai ales în China.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN