Compania a introdus, de asemenea, o nouă colecție emblematică bazată pe cel mai recent smartphone Apple. Numită Marile Complicații, noua colecție este formată din două versiuni, ambele atașate cu un cronograf mecanic pe placa din spate.
Dintre cele două, suntem mai interesați de versiunea de vârf care a fost numită Daytona și există un motiv întemeiat pentru aceasta. Vedeți, iPhone 14 Pro Max, puternic personalizat și aurit, are un Rolex Cosmograph Daytona ref. 116508 fixat pe spatele smartphone-ului.
Rolex Cosmograph Daytona în aur este un ceas rar și este foarte dificil să pui mâna pe unul. Combinația sa de negru și auriu, împreună cu cele 8 diamante de pe cadran, fac ca ceasul să fie pur și simplu uluitor.
În mod evident, atașarea unei carcase de 40 mm pe placa din spate îi va da o lovitura masivă care ar face iPhone-ul dificil de transportat.
Cu toate acestea, dacă denivelarea creată de ceas nu este suficient de rea, Caviar a adăugat chiar și întrerupătoare false și un grup de indicatori, care se pare că sunt inspirate din mașinile de curse din anii 1930, inclusiv legendarul Blue Bird a lui Sir Malcolm Campbell, care a stabilit un record mondial de viteză pe pista de curse din Daytona.
În plus, placa din spate are un model tip fagure care nu se potrivește deloc cu tema generală. Din fericire, creația abominabilă este o singură piesă care are un preț de 134.250 de dolari.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.