Marca italiană produce miere la sediul său Sant'Agata Bolognese de câțiva ani, potrivit Motor1.com. Cu toate acestea, nu este de vânzare, ceea ce o face și mai greu de găsit decât noul Huracán Sterrato.
O stupină a fost construită în Parcul Lamborghini în 2016, ca parte a eforturilor companiei de a ajuta la desfășurarea activității de biomonitorizare a mediului. Șase ani mai târziu, spațiul găzduiește 13 stupi și 600.000 de albine, dintre care 120.000 furajează în zona locală, a anunțat brandul la începutul acestui an.
Printr-un parteneriat cu Audi Environmental Foundation – ambele mărci sunt deținute de Volkswagen AG – doi dintre stupii stupinei sunt echipați cu camere, cântare și contoare pentru albine. Instrumentele le permit cercetătorilor să înregistreze mai bine cât de mult nectar și polen colectează albinele, precum și să le monitorizeze comportamentul. Scopul este de a folosi datele colectate din stupină pentru a înțelege mai bine cum este afectată insecta de schimbările climatice.
În fiecare an, albinele mărcii Lamborghini produc în jur de 430 kg de miere. Se pare că nu are însă niciun interes să înființeze o divizie de alimente - cel puțin nu încă. În schimb, mierea este distribuită angajaților la sfârșitul fiecărui an ca și cadou de Crăciun.
În timp ce un producător auto care produce miere poate părea puțin ciudat, Lamborghini nu este singura marcă care produce substanța. Porsche, o altă marcă Volkswagen, și-a extins recent propria stupină, subliniază Motor1.com.
Acum găzduiește 3 milioane de albine care produc peste 2.000 de kilograme de miere pe an. Totuși, puteți cumpăra substanța de la magazinul din fabrica Porsche. Bentley și Rolls-Royce produc și vând, de asemenea, propria lor marcă de miere.
Se pare că cele patru mărci au mai multe în comun decât construirea de vehicule incredibil de scumpe.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate