Heineken și-a lansat adidașii cu bere pe talpă

Adidașii lui Heineken, Heinekicks, au fost creați de „The Shoe Surgeon”, cunoscut pentru colaborările sale cu Drake și Lebron James.

Colaborările neobișnuite cu producătorii de adidași nu sunt nimic nou. Amintim de Nike și Ben & Jerry's Chunky Dunkys, de pantoful Adidas cu marca Lego sau de parteneriatul recent al Reebok cu designerul de mobilier modern Eames. 

Astfel de colaborări ciudate de design sunt adesea rezultatul unor mărci care se luptă pentru a ieși în evidență într-un sector aglomerat. Așa cum face „Heinekicks” de la Heineken, adidașii cu care oamenii pot bea bere.

Pentru această creație, Heineken a făcut echipă cu „The Shoe Surgeon”, alias Dominic Ciambrone, un renumit designer de pantofi sport care a colaborat cu vedete ca LeBron James, DJ Khaled și Drake. Heinekicks sunt adidași în ediție limitată care se potrivesc cu lansarea Heineken Silver, berea mai ușoară, cu un conținut scăzut de alcool, a producătorului de bere, care a fost pusă în vânzare la începutul acestui an.

 

Există câteva elemente de design unice pentru Heinekicks. Pe lângă nuanțele de verde, argintiu și roșu găsite pe sticlele Heineken Silver, fiecare pantof are un deschizător de sticle metalic detașabil încorporat în limbă.

În mod deosebit, totuși, adidașii conțin bere reală. Compania a folosit o metodă chirurgicală specializată de injectare pentru a injecta Heineken Silver în tălpi, cu scopul de a crea o senzație de „plutire” atunci când mergi în pantofi care se presupune că oglindește profilul gustativ al berii.

 

Este suficient să te miști pentru a vedea acest elixir curgând ca într-o sticlă.

Vestea proastă este că adidasii Heineken sunt limitati la doar 32 de perechi. Primele care vor fi disponibile pentru vânzare vor fi distribuite în Singapore începând cu 11 august, ca parte a evenimentului Project Future.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Daniela Crudu și-a botezat fetița. Imagini de la eveniment

Distribuie Emoții mari pentru Daniela Crudu care, marți, 6 iunie, și-a botezat fetița, pe Daiana. Fosta asistentă TV a publicat pe contul de socializare imagini de la eveniment.

Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

Porsche intră în cursa mașinilor electrice cu un nou concept de supercar

Misiunea X EV, elegantă, de dimensiuni joase, a fost concepută pentru a doborî recordul turului de la Nürburgring. Și se va încărca de două ori mai repede decât Taycan.

Bourbonul de 75.000 $ va fi lansat pe orbită și maturat în spațiul cosmic timp de un an

Ați auzit de bourbon învechit pe nave, în vagoane sau bătut cu muzică heavy metal. Dar o distilerie artizanală duce lucrurile la un nou nivel lansând whisky- ul său pe orbită pentru un an de maturare în spațiul cosmic. Nimeni nu va putea încerca acest bourbon timp de cel puțin patru ani, așa că rămâne de văzut dacă va merita prețul de 75.000 de dolari.

Bulgari deschide un hotel de lux în centrul Romei

Bijutierul de lux Bulgari urmează să inaugureze vineri un hotel de cinci stele cu vedere la Mausoleul lui Augustus, recent restaurat, din centrul Romei, după câțiva ani de lucrări.

Cum arată și cu ce se ocupă Claudia, singura fiică a Anastasiei Soare

Claudia Soare, fiica Anastasiei Soare are 35 de ani și în prezent este președintele la compania fondată de mama ei, anume Anastasia Beverly Hills.

Anamaria Prodan își deschide cazinou

Anamaria Prodan își deschide cazinou doar peste câteva zile. Impresara de fotbaliști a anunțat într-un interviu pentru Playsport cine sunt partenerii ei de afacere, dar și când va fi inaugurat.

Andreea Antonescu, botez cu ștaif pentru fiica sa, Victoria

Andreea Antonescu se pregătește de botezul fetiței sale celei mici.

Victoria's Secret: emblematica prezentare de modă revine pentru începutul anului școlar

Spectacolul de modă Victoria's Secret, care prezintă modele celebre precum Adriana Lima, Gisele Bündchen, Kendall Jenner, Gigi și Bella Hadid și unde modelele se numesc „Îngeri”, urmează să revină după o pauză de patru ani. Compania globală de lenjerie intimă și-a anunțat revenirea cu un turneu mondial și un documentar.

Cel mai scump ceas Omega vândut vreodată la licitație este de fapt un fals de 3,4 mil. $

Speedmaster, care a fost dezvăluit ca Frankenwatch, a fost vândut la Phillips în noiembrie 2021.

Rolex își deschide primul magazin pe o navă de croazieră

Marca elvețiană s-a asociat cu Explora Journeys pentru a aduce ceasurile sale râvnite la bordul noului vas „Explora I”.

Louis Vuitton lansează o colecție Via „Treasure Trunks”, care va fi vândută ca NFT-uri în ediție limitată

Louis Vuitton merge pe o nouă cale și vă duce împreună cu un nou proiect numit „Via”, cuvântul latin care înseamnă „drum”.

FLANNELS X London lansează o expoziție captivantă pentru Beyoncé

Doisprezece look-uri concepute în comun de Beyoncé și Olivier Rousteing și o colecție exclusivă de suveniruri.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted FASHION
Donatella Versace și Dua Lipa semnează o colecție capsulă

Cei care o urmăresc pe Donatella știu foarte bine că aceasta are o slăbiciune pentru artiști. După ce a lucrat cu Maluma, a venit rândul să facă echipă cu Dua Lipa.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Epoca de sticlă: două icoane, o campanie Prada

Prada realizează una dintre cele mai inspirate campanii ale sezonului: sărbătorind geanta Prada Galleria alături de hipnotica Scarlett Johansson.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Gucci în Seul: noua colecție, fabricată în Italia, infuzată cu cultura K

Pentru colecția Cruise 2024, studioul de design al casei florentine și-a prezentat colecția marțea trecută în cadrul monumental al Palatului Regal din Seul, Coreea de Sud. Un amestec inteligent de epoci, stiluri și influențe, dominat de aura tinereții coreene.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted FASHION
Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, o nouă marcă de modă orientată spre scop

Angelina Jolie lansează Atelier Jolie, un nou brand orientat spre un scop care va folosi stocurile moarte și va valorifica abilitățile „refugiaților și altor grupuri talentate, subapreciate, cu poziții de demnitate bazate pe pricepere.”

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Festivalul de la Cannes 2023: cum și-au făcut apariția starurile pe covorul roșu

Festivalul de Film de la Cannes 2023 a debutat marți, 16 mai, cu o serie de apariții peste care nu putem trece cu vederea.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION