Montblanc s-a autodepășit cu instrumentele de scris timp de zeci de ani. Extinzându-și experiența, brandul a prezentat recent Montblanc Haus, o destinație care înfățișează călătoria sa de la înființare până în prezent și vorbește despre oamenii și clienții săi într-un cadru unic.
Situată chiar lângă sediul său și locația în care este fabricat emblematicul Meisterstück, Montblanc Haus este inspirată de moștenirea și supremația mărcii. Aceasta este proiectată de Nieto Sobejano Arquitectos și aduce un omagiu formei istorice a ambalajului instrumentelor de scris și combinațiilor de culori folosite de acesta.
Având o siluetă întunecată cu nuanțe de alb în interior, decorul clădirii este o dovadă a atenției brandului pentru detalii și a importanței sale imense asupra calității. Comentând despre aceasta, CEO-ul Montblanc, Nicolas Baretzki, a declarat: „Ne-am gândit să creăm o casă specială pentru arta scrisului, un loc în care oamenii să poată descoperi sau redescoperi puterea incredibilă a scrisului de mână și creativitatea, imaginația și emoția pe care le deblochează în toată lumea. Montblanc Haus a fost concepută ca o călătorie de descoperire, spusă prin ochii unei companii care se află în centrul culturii scrisului de peste 115 ani.”
Menționând în mod similar, Vincent Montalescot, EVP Marketing Montblanc, a remarcat: „Montblanc Haus ne-a permis să descoperim câteva comori din arhiva noastră pe care suntem dornici să le împărtășim lumii. Această experiență nu este dedicată doar poveștilor incredibile care au fost scrise de-a lungul timpului, inclusiv ale noastre, ci și tuturor poveștilor grozave care urmează să fie scrise, deoarece îi invităm pe vizitatori să fie inspirați.”
Expoziția permanentă de la Montblanc Haus își propune să inspire scrisul cu teme precum – The Pulse of Writing, o experiență captivantă care evidențiază puterea și valoarea scrisului, Montblanc’s Legacy and Vision, care spune povestea brandului și a emblematicului, Meisterstück. , Scrierea de mână din întreaga lume care evidențiază diferite tipuri de scris de mână tradus în lucrări de artă, Meșteșuguri și inovație care prezintă know-how-ul creării și producției de instrumente de scris ale mărcii și Colecțiile Montblanc care explorează diferite colecții, inclusiv ediții limitate și piese exclusive High Artistry.
De asemenea, spațiul The Mark Making este dedicat în continuare vizitatorilor și celor care și-au lăsat amprenta, oferind o bibliotecă de autografe cu 30 de note originale scrise de mână de la Ernest Hemmingway și Albert Einstein, la Frida Kahlo și Spike Lee, combinate cu un material digital.
Montblanc Haus și-a deschis porțile pentru public pe 10 mai 2022, la Hamburg.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.