Festivalul Internațional de Film de la Veneția și Cartier vor aduce, de asemenea, un omagiu cineaștilor remarcabili prin premiul Cartier Glory to the Cineast. Premiul este dedicat unei personalități care a adus o contribuție deosebit de originală industriei cinematografice contemporane și este sincronizată cu angajamentele de lungă durată ale Cartier de a păstra patrimoniul cultural și de a sprijini creația artistică contemporană.
Ceremonia de premiere va avea loc la Lido di Venezia în timpul festivalului, care se va desfășura în perioada 1 - 11 septembrie, dar numele câștigătorului nu a fost divulgat.
„Suntem încântați să devenim sponsorul principal al Festivalului Internațional de Film de la Veneția și să reafirmăm angajamentul de lungă durată de a păstra patrimoniul cultural și de a sprijini creația artistică contemporană”, a declarat Arnaud Carrez, vicepreședinte senior, director de marketing la Cartier, potrivit WWD. „Este, de asemenea, o adevărată onoare să poți aduce un omagiu cineaștilor de renume internațional prin premiul Cartier Glory to Filmmaker Award.”
Anterior, Armani Beauty susținea festivalul de film de câțiva ani.
Potrivit rapoartelor publicate la începutul acestei luni, compania-mamă a Cartier - Compagnie Financière Richemont - a promovat brandurile sale de bijuterii, ceea ce a alimentat o performanță puternică în al doilea trimestru. Grupul elvețian de lux a cunoscut o creștere de 43% datorită principalelor mărci de bijuterii și ceasuri Cartier și Van Cleef & Arpels. Veniturile au ajuns la 2,52 miliarde de euro în al doilea trimestru din 2021.
În iunie, Cartier a dezvăluit o colecție high jewelry numită „Sixth Sense”, cu o frumoasă prezentare pe lacul Como din Italia.
La Londra, casa organizează, de asemenea, expoziția fotografică interactivă Studio 7, care analizează cele șapte cele mai cunoscute stiluri ale sale de bijuterii și ceasuri: Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère și Ballon Bleu.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Adrian Mutu a făcut de curând o nouă achiziție.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Simona Halep, a cărei suspendare pentru dopaj a fost redusă de la 4 ani la 9 luni, și-a anunțat oficial revenirea în tenis la turneul WTA 1000 de la Miami, în perioada 19-31 martie.
Bianca Drăgușanu a împlinit 42 de ani miercuri, 6 martie, iar acest eveniment nu putea trece fără a fi sărbătorit cu mare fast și opulență.
Fondatorul Amazon Jeff Bezos a revenit pe primul loc în clasamentul miliardarilor întocmit de Bloomberg, cu o avere estimată la 200 de miliarde de dolari
Viviana Sposub a vorbit pentru prima dată despre dorința de a deveni mamă, la scurt timp după ce s-a întors din America.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.