Întâlnirile online nu vă pot garanta că veți găsi dragostea adevărată cu care să vă ascundeți sub o pătură și să vă uitați la filmele de Crăciun de la Diva. Totuși, există o șansă mică să vă apropie totuși de cel mai potrivit partener.
Multe aplicații și site-uri web susțin că pot folosi date pentru a sorta pariurile pentru meciuri mai bune. Dar și acolo, algoritmii sunt proprietatea intelectuală a acestor companii, deci nu sunt disponibili publicului. Și totuși, oamenii cred că se pot umple de bani mergând pe mâna lor. Întreaga activitate a acestor companii se bazează pe dezvoltarea algoritmilor de prelucrare a scorurilor posibile ale meciurilor și păstrarea formulelor private. În urma unor teste, realizate cu ajutrul unor oameni. Deci, ce fac oamenii de știință dacă vor să investigheze alt domeniu - cum este cel al atracției? Ei își fac o altă bază de date care vor dezvălui alți algoritmi. Tot cu teste, tot cu ajutorul altor oameni.
Așa a reieșit că, dacă în viața reală suntem mult mai flexibili decât pretindem că suntem, probabil că online, suntem excesiv de agitați cu privire la ceea ce căutăm să ne placă la profilul cuiva de pe un site de matrimoniale și asta face mai dificilă găsirea persoanei potrivite. Datele sugerează, de asemenea, că a fi foarte, foarte atractiv ca om, nu oferă avantaje față de a fi atractiv de nivel mediu – cel puțin nu atunci când cineva te vede online, pentru prima dată. Avem seturi diferite de preferințe în funcție de perioada pentru care căutăm pe cineva, contează destul de mult dacă vrem o relație de lungă durată sau o aventură. În general, când suntem interesați doar de relațiile pe termen scurt, prioritizăm atracția fizică, în timp ce pentru relațiile pe termen lung amabilitatea cuiva și alte caracteristici deloc fizice sunt o prioritate mai mare.
În ultimii ani, popularitatea întâlnirilor online a scăzut. Acest lucru se datorează faptului că oamenii au început să simtă că interacțiunea cu străini online poate reprezenta un pericol prin prisma furtului de identitate, hărțuirii online și altor înșelătorii. Pentru a face navigarea pe scena de întâlniri online ceva mai ușoară și mai sigură, iată o listă cu lucruri importante de știut despre întâlnirile online.
Indiferent dacă ești nou la întâlnirile online sau te consideri un profesionist, trebuie să știi următoarele lucruri simple despre industria de întâlniri online.
Oamenii mint atunci când folosesc site-uri de întâlnire online
Pentru unii, probabil că nu este o surpriză faptul că oamenii mint atunci când își creează profilurile de întâlniri online. În general, femeile tind să posteze fotografii de acum câțiva ani, în timp ce pretind că sunt mai suple. Bărbații tind să înfrumusețeze adevărul atunci când este vorba de cariera și încearcă să o facă să pară mai reușită decât e în realitate.
Unii utilizatori ai aplicațiilor de matrimoniale online presupun că vrei doar sex
Cercetările sugerează că mulți bărbați care folosesc aplicații de întâlnire online presupun că femeile caută doar sex, nu o relație mai îndelungată. Dar studiile au arătat că nu este cazul. De exemplu, majoritatea utilizatorilor de sex feminin caută un o dragoste autentică și nu doar un flirt. dMai mult, Statistic Brain raportează că doar 33% dintre femeile care folosesc site-uri de întâlniri online spun că au făcut sex de la prima întâlnire.
Statistic, relațiile care se nasc online nu durează
Potrivit cercetărilor efectuate de Michigan State University, relațiile care încep online au cu aproape 30% mai multe șanse să se destrame decât relațiile care au început printr-un prieten reciproc sau în care cei din cuplu s-au întâlnit față în față. Și pentru cuplurile care s-au întâlnit online și apoi s-au căsătorit, șansele ca această relație să funcționeze sunt și mai mici, cuplurile online având o probabilitate de trei ori mai mare să divorțeze.
Întâlnirile online pot fi dezumanizante
Asociația de Științe Psihologice spune că mulți oameni tratează întâlnirile online ca pe niște cumpărături. Trec prin fotografii care caută perechea perfectă, adesea anulând pe cineva mai repede decât ar fi făcut-o dacă ar fi întâlnit persoana respectivă față în față. În consecință, cercetătorii avertizează că întâlnirile online te pot face șiret și foarte superficial.
Unii oameni găsesc cu adevărat dragoste online
Conform Raportului Industriei de Datare Online a Statistic Brain, 20% din relațiile de dragoste au început online. Mai mult, ei spun că 17% dintre cuplurile căsătorite în ultimul an s-au întâlnit pe un site de matrimoniale. Deci hei, există și vești bune.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.