Brandul de modă a anunțat recent debutul colecției sale de ceasuri care va consta în prezent din patru linii principale: Gucci 25H, G-Timeless, Grip și ceasuri bijuterie. Cu siguranță, Gucci nu este nou în producția de ceasuri. De fapt, a fost primul brand de modă de lux care a lansat ceasuri de modă în 1972. Fiecare piesă a fost fabricată în Elveția, o dovadă a aprecierii mărcii față de un ceas de calitate.
Gucci 25H ar putea părea neobișnuit, dar numărul este de fapt unul care îi poartă noroc directorului de creație Alessandro Michele. Folosește un calibru GG727.25, care are și referințe numerologice: 7 pentru un sentiment de completitudine, 2 pentru echilibru și cooperare și 5 pentru curiozitate și libertate. Ceasurile din această linie sunt elegante cu o carcasă ultra-subțire și au un design neutru din punct de vedere al genului. Ceasul este disponibil în variante de oțel și pavé și două modele de tourbillon în platină și aur galben.
Gucci 25H
Trecând la G-Timeless, vedem modelul în mai multe iterații: Dancing Bees, Automatic, Pavé și Moonphase. Albinele dansatoare amintesc de motivul iconic al albinei văzut în multe piese Gucci. Pe ceas, albinele apar pe fața ceasului - există și o ediție tourbillon. Aceleași albine apar în Automatic ca marcaje de timp pe cadranele din piatră dură și bijuterii prețioase. G-Timeless Moonphase este o operă de artă care descrie galaxiile, în timp ce G-Timeless Pavé este complet decorat cu diamante.
G-Timeless Dancing Bees
G-Timeless Moonphase
Gucci Grip are un design pe care probabil îl cunoașteți deja. Acum i se oferă strălucirea înaltă a ceasornicăriei cu o mișcare mecanică Jump Hour, piese prețioase precum diamante tăiate în baghetă și multe altele.
Gucci Grip
Cele mai convingătoare sunt piesele din colecția de ceasuri Gucci High Jewellery: Dionysus, Lion Head și Gucci Play. Acestea sunt inspirate de motivele iconice ale casei de modă - Dionysus, de exemplu, are același design cu cap de tigru pe care l-ați găsit pe genți.
Ceasurile Gucci High Jewellery
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.