Fabrica Toscana a mărcii Valentino a fost înghițită de flăcări la începutul acestei luni. Efectele incendiului au fost devastatoare: 90% din fabrică a ars, inclusiv 38.000 de perechi de pantofi deja produși. 160 de muncitori realizau zilnic 1.300 de pantofi. Se consideră că pierderea devastatoare de echipamente, bunuri și produse se ridică la câteva milioane de euro.
„Sunt emoționat de solidaritatea care s-a format în cadrul companiei noastre și nu numai, ca o consecință imediată după incendiul devastator care a distrus una dintre excelențele noastre de producție”, a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino. „Rapiditatea cu care am reușit să dezvoltăm un plan de acțiune eficient este o consecință evidentă a dragostei pe care angajații Valentino o hrănesc pentru compania noastră. Ambiția noastră este să revenim la producerea și fabricarea mai mult sau mai puțin în același ritm pe care l-am susținut înainte de incident, începând cu luna viitoare. Acest obiectiv a devenit posibil datorită diverselor inițiative care, implementate împreună, ne vor permite să producem în mod regulat o bună parte din comenzile sezoniere.”
Potrivit Footwear News, Valentino va relua producția în mai la alte fabrici. Prada, care operează o unitate în aceeași zonă, și-a pus la dispoziție unitățile. „Aș dori, de asemenea, să mulțumesc din suflet lui Patrizio Bertelli, CEO Prada, care ne-a contactat imediat pentru a-și exprima solidaritatea și punând la dispoziție una dintre fabricile sale situate la câțiva kilometri distanță de locul de producție”, a spus Venturini.
Venturini a declarat că obiectivul companiei este de a „proteja și spori valoarea oamenilor în primul rând. Suntem ușurați că știm că nimeni nu a fost rănit.” Venturini a mai declarat că Valentino se concentrează pe gestionarea situației „în cel mai bun mod posibil, de asemenea, pentru a reprograma activitățile de producție ale șantierului de producție pentru a minimiza impactul social și economic”.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.