IATA, care anticipa în iunie pierderi de 100 de miliarde de dolari, pe parcursul celor doi ani, prognozează în prezent un deficit de 118,5 miliarde de dolari doar în 2020 şi alte pierderi, de 38,7 miliarde de dolari, în 2021. Perspectivele extrem de negative scot în evidenţă dificultăţile cu care se confruntă sectorul, în pofida veştilor pozitive referitoare vaccinurile dezvoltate pentru Covid-19, a căror distribuire va continua pe parcursul anului viitor.
„Impactul pozitiv asupra economiei şi a traficului aerian nu va avea loc masiv înainte de jumătatea anului 2021”, a declarat directorul general al IATA, Alexandre de Juniac. Numărul de pasageri este aşteptat să scadă în acest an de la 4,5 miliarde în 2019 la 1,8 miliarde, potrivit estimărilor IATA, urmând să îşi revină parţial, la 2,8 miliarde, în 2021.
Veniturile generate de pasageri în 2020 va scădea semnificativ, cu 69%, la 191 miliarde de dolari. „Este de departe cel mai mare şoc prin care va trece industria pe parcursul a doi ani, după Al Doilea Război Mondial", a apreciat economistul şef al IATA, Brian Pearce. IATA anticipează că va avea loc o redeschidere semnificativă a graniţelor până la jumătatea anului 2021, susţinută de o combinaţie între testări pentru Covid-19 şi vaccinări.
IATA şi-a reiterat apelul faţă de guverne, pentru înlocuirea carantinelor stricte cu programe largi de testare. În cazul transporturilor aeriene de mărfuri, veniturile vor creşte în acest an cu 15%, la 117,7 miliarde de dolari, în pofida unui declin al volumului de mărfuri cu 11,6%, la 54,2 milioane de tone, susţinute de majorarea preţurilor, pe fondul consemnării la sol a unor zboruri.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.